This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Тетяна Мішустіна
“Шановні студенти та колеги! Вітаю вас на нашій кафедрі міжнародного маркетингу! Понад 20 років я маю честь бути частиною цього університету, спостерігати за розвитком нових ідей та формуванням професіоналів, які змінюють світ. Освіта – це не лише набуття знань, а й можливість розвивати критичне мислення, креативність і вміння приймати рішення в умовах невизначеності. Моя мета – надихнути вас на пошук нових шляхів у маркетингу, допомогти зрозуміти, як важливо створювати цінність для споживачів і суспільства в цілому. Давайте разом відкривати нові горизонти, креативити, ділитися ідеями та підтримувати один одного на цьому захоплюючому шляху!”
“Люди, які достатньо божевільні, щоб думати, що можуть змінити світ, – це ті, хто це робить! ”
Роб Силтанен ведущий креативний маркетолог Apple
Освіта та кар’єра
У 2000 році закінчила Придніпровську державну академію будівництва і архітектури за спеціальністю Менеджмент організацій, менеджер
У 2014 році отримала науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Тема дисертації: «Конкурентоспроможність торговельної марки машинобудівного підприємства»
З 2016 року – доцент кафедри міжнародного маркетингу
Наукові інтереси

Наукові інтереси та публікації
Наукові інтереси:
Конкурентоспроможність, брендинг, брендменеджмент, економічні екосистеми, питання європейської інтеграції в розрізі національних брендів, інформаційного маркетингу та інформаційного бізнесу, маркентинг, діджитал маркетинг, штучний інтелект в маркетингу тощо
Наукові публікації:
- Мішустіна Т. С., Зінченко О. А., Мешко Н. П. «Зелений» брендинг в контексті іміджу соціально-відповідальної компанії // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. – 2023. – №11. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-11-9434 (https://www.inter-nauka.com/issues/economic2023/11/9434)
- Т. Мішустіна КОНЦЕПТУАЛЬНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАНЬ ЕКОСИСТЕМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ // Вісник економічної науки України №1, 2024 http://www.venu-journal.org/2024-146-12/
- Т. Мішустіна, В. Дубницький, О. Овчаренко Виклики практичного застосування технологій штучного інтелекту в контексті цифрової трансформації кол. монографія «AI – Driven Transformation Mapping the Course for Future Business Landscapes / Cen. edit Olha Prokopenko, Marina Jarvis. Таллінн: Teadmus oij. 2024, 257p., с. 166 – 181. Естонський підприємницький університет прикладних наук.
- ТС Мішустіна, ВМ Шевченко, АА Бондаренко Дослідження споживчих переваг і лояльності споживачів для досягнення маркетингових цілей компанії- Академічний огляд, 2019file:///C:/Users/User/Downloads/ao_2019_2_8-1.pdf
- Т. Мішустіна, В. Дубницький, С. Григоренко ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ЯК ОДНІЄЇ З ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ІНСТРУМЕНТУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ // ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ №1 2024 https://mail.google.com/mail/u/0/#search/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9/FMfcgzGxTFWCZvJdNnrHJMFkSdmdBRJB?projector=1&messagePartId=0.1
- Horiashchenko Y., Taranenko I., Yaremenko S., Shevchenko V., Mishustina T., Klimova I. (2021) Integrated System of Enterprises’ Innovative Development Management Under the Conditions of Post-Fordism/, Postmodern Openings, 12 (3 Sup. 1), pp. 45-60. https://lumenpublishing.com/journals/index.php/po/article/view/4314 Web of Science https://doi.org/10.18662/po/13.2/464
Участь у міжнародних науково-практичних конференціях:
- Мішустіна Т.С. СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРІЄНТАЦІЇ НА БРЕНД В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕКОСИСТЕМИ ХV Міжнародна науково-практична конференція МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ: ВИКЛИКИ ЦИФРОВОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ пам’яті професора Євгена Крикавського, 17 жовтня 2024 р. ЛЬВІВ 2024
- Дубницький В.І., Мішустіна Т.С. Ділові екосисстеми як феномен цифрової трансформації економіки The 7th International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (July 3-5, 2023) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. 209 p.
Дисципліни, які викладає
Публікації та індекси Хірша
Міжнародна та громадська діяльність
- Академічна мобільність в рамках програми Еразмус+, Університет Рієки (Хорватія), факультет економіки та бізнесу. (2024)
Міжнародний проект Децентралізація – шлях до кращих результатів та ефективності Decentralization Offering Better Results and Eficiency DOBRE (2022)
2. Участь в проєкті 101101685 – SheFounder_EIW4 в рамках програми Erasmus for Young Entrepreneurs у якості волонтера
Додаткова активність
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.