Проєкт «Модуль Жан Моне»: вітаємо переможців студентського конкурсу наукових есе

Щороку на кафедрі міжнародного маркетингу проводиться конкурс наукових есе серед студентів-слухачів модуля «Європейські стратегії» за проєктом Еразмус+ Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля».
Цього року переможцями конкурсу стали студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг»:
- 1 місце: Анастасія Паламарчук (тема: «Європейська ідентичність: перспективна ідея на майбутнє чи реальність») і Єлізавета Фіалкович (тема: «Цифрова грамотність населення України: сучасні тренди та перспективи зростання»);
- 2 місце: Дар’я Караповська (тема: «Перспективні напрями підвищення цифрової грамотності») і Наталія Мороз (тема: «Сучасні тенденції та перспективи розвитку електронної торгівлі в ЄС та Україні»);
- 3 місце: Дарія Іванченкова (тема: «Brexit та його вплив на подальший розвиток європейського інтеграційного процесу») і Володимир Долгов (тема: «Європейські цінності як основа функціонування ЄС»).
Для написання есе студенти ретельно вивчили спеціальну літературу та матеріали, які розміщені на порталі Європейського Союзу, провели відповідні дослідження.
Вітаємо студентів, які продемонстрували найкращі результати і отримали дипломи переможців конкурсу, а також рекомендацію до участі в Міжнародній науково-практичній конференції «Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів», яка відбудеться 19 березня в рамках проєкту Еразмус+ Жан Моне.
Запрошуємо до участі в конференції зацікавлених викладачів, науковців, фахівців-практиків, аспірантів та здобувачів. Детальна інформація тут: https://cutt.ly/De9Ct9Yi, публікація тез безкоштовна.
Для участі в роботі конференції слід до 12 березня зареєструватися та надати тези доповіді за посиланням: https://cutt.ly/qe9X4q7D. Бажаємо всім успіху!
Читайте також

Шановні колеги! Запрошуємо Вас узяти участь у семінарі «Державний сектор в епоху ШІ: потреби, бар’єри та невикористані можливості», що відбудеться 22 травня 2025 р. о 14.00 (ZOOM). Семінар організовано в рамках проєкту AICOSERV «Технології ШІ для сталого спільного створення державних послуг» (№ 101180346, за підтримки ЄС), і об’єднує фахівців з Польщі (Гданська політехніка), Португалії (EGOV), Австрії (Університет підвищення […]

Сьогодні купувати в інтернеті стає звичкою для все більшої кількості українців. За даними дослідження Promodo, близько 11 мільйонів людей роблять онлайн-покупки, а кожен покупець в середньому замовляє 17 товарів на рік. Загалом за 2024 рік українці витратили в інтернеті 239 млрд гривень – на 25% більше, ніж у 2023 році. Це означає, що ринок зростає, […]

Психологія в епоху змін: чому ця професія так актуальна? У 2025 році ми живемо у світі, де темп змін перевищує всі очікування. Цифровізація, війна, психологічне вигорання, запити на підтримку — усе це робить психічне здоров’я ключовим ресурсом майбутнього. Саме тому психологія — одна з найперспективніших професій сучасності. Це більше, ніж індивідуальна робота з клієнтом. Психологи […]