Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Home Тараненко Ірина Всеволодівна

Тараненко Ірина Всеволодівна

Професор кафедри міжнародного маркетингу
доктор економічних наук, професор
“”Освіта – це не підготовка до життя, освіта – це саме життя” (Джон Дьюї, американський філософ, психолог та реформатор освіти)”

Освіта та кар’єра

з 2021 року по теперішній час – працює на посаді професора кафедри міжнародного маркетингу.

З 2006 по 2021 р. працювала на посаді зав. кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля.

У вересні 2015 р. рішенням атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України було присвоєно вчене звання професора кафедри маркетингу.

В листопаді 2014 р. захистила докторську дисертацію на тему «Стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн в глобальній економічній системі» за спеціальністю 08.00.02 – світове господарство та міжнародні економічні відносини. Отримала науковий ступінь доктора економічних наук.

В 2010-2013 рр. навчалась в докторантурі Донецького національного університету.

У 1991 році отримала вчене звання доцента.

У 1986 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Взаємний вивіз капіталу розвинутих капіталістичних країн у сучасних умовах».

Закінчила економічний факультет Московського державного університету ім. М.В. Ломоносова за фахом «Політична економія», спеціалізація «Економіка зарубіжних країн» (1982 р.), аспірантуру Московського державного університету ім. М.В. Ломоносова (1985 р.).

Пройшла стажування у провідних університетах Західної Європи: Католицький університет Льовена (Бельгія), Університет Антверпена (Бельгія), Університет Амстердама (Нідерланди), Університет Кобленць-Ландау (Німеччина), Центрально-Європейський Університет (Будапешт, Угорщина), Університет Георга-Августа (Гетинген, Німеччина).

Викладає дисципліни на бакалаврських і магістерських освітніх програмах «Маркетинг», «Міжнародні економічні відносини», а також на валідованій англомовній програмі «International Management» University of Wales Trinity Saint David (Велика Британія).

З 2019 року є експертом Національного агентства з якості вищої освіти.

З 2018 року є експертом агентства з міжнародної акредитації FIBAA, Німеччина.

З 2015 року член редакційної колегії, з 2021 року головний редактор наукових журналів «Academy Review» та «European Vector of Economic Development» (Україна).

Наукові інтереси та публікації

Сфера наукових інтересів: 

  • міжнародна конкурентоспроможність, конкурентоспроможність ЄС та досвід для України, маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю, маркетингові стратегії, інноваційний розвиток02. 2024 – по теперішній час. Керівник НДР «Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю в умовах глобальної економічної нестабільності» (державний реєстраційний номер 0124U002151). Зареєстровано в УкрІНТЕІ01.2015 – 01.2024. Керівник НДР «Маркетингове управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо-, макрорівнях в сучасних умовах глобалізації» (державний реєстраційний номер 0114U005603) Зареєстровано в УкрІНТЕІ

 

Участь у міжнародних науково-практичних конференціях: 

  • 1. Маркетинг в Україні (КНЕУ, Київ, 20 жовтня 2023 р.) Тема доповіді: Вибір ефективних цифрових каналів маркетингової комунікації з урахуванням індивідуальних характеристик і потреб клієнтів. URL

    2. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності (ЛНУ ім. І. Франка, Львів, 21–22 березня 2024 р.) Тема доповіді: Маркетингові стратегії промислового підприємства в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення. URL

    3. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни (ПУЕТ, Полтава, 23–24 листопада 2023 р.) Тема доповіді: Конкурентна стратегія підприємства на ринку освітніх послуг в сфері інтернет-маркетингу. URL

    4. Проблеми і перспективи поствоєнної розбудови України (Маріупольський держ. ун-т, Київ, 7–8 грудня 2023 р.) Тема доповіді: Вибір стратегічного вектору розвитку промислового підприємства в умовах післявоєнного відновлення економіки. URL

  • 5. Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції (НЛТУ України, Львів, 16–17 травня 2024 р.) Тема доповіді: Інновації бізнес процесів: впровадження на підприємствах ЄС.

    6. Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції (ЛНУ природокористування, Львів, 4–5 грудня 2024 р.) Тема доповіді: Інноваційна діяльність підприємств ЄС в умовах ресурсних обмежень. URL

  • 7. Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів (Хмельницький нац. ун-т, 19–20 грудня 2024 р.) Тема доповіді: Зелений маркетинг як конкурентна перевага: проблеми впровадження в ЄС та в Україні.

    8. Сучасні виклики для європейського бізнесу: безпека, конкурентоспроможність, екологічність (УДУНТ \ ПДАБА, Дніпро, 20 грудня 2020 р.) Тема доповіді: Implementation of competitive business strategies as a source of competitive advantage for EU enterprises. URL

Наукові публікації:

1. Тараненко І.В., Мішустіна Т.С., Яременко С.С. Стратегічні інноваційні орієнтири маркетингової комунікаційної діяльності підприємств країн ЄС та України. Нобелівський вісник №1 (56), 2021. С. 92-106. URL

2. Iryna Taranenko et al. Management of the Process of E-Commerce Development in Business on the Example of the European Union. Studies of Applied Economics, Vol. 39, No 5, 2021. Scopus. URL

3. Shevchenko V. et al. Trends in Digital Marketing in the Context of Information Society Development. Postmodern Openings, 2022, 13(2), 448-460. Web of Science. URL

4. Тараненко І.В. та ін. Створення портрету споживача для вибору ефективних каналів маркетингової комунікації. Ефективна економіка, №3, 2023. URL

5. Яременко С.С. та ін. Інфлюенс-маркетинг як ефективний інструмент залучення споживачів. Європейський вектор економічного розвитку, 2023, №2(35), С.125-142. URL

6. Шевченко В.М. та ін. Конкурентний бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства. Агросвіт, №18, 2023. DOI | URL

7. Тараненко І.В. та ін. Конкурентні бізнес-стратегії підприємств країн ЄС в умовах економічної нестабільності. Академічний огляд, 2024, №2(61), С. 299-315. Web of Science. URL

Міжнародна та громадська діяльність

Участь у науково-практичних, дослідницьких, стажувальних грантах :

Академічний координатор грантового проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» № 101085347 — EUSTRAT — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH (2022-2025 рр). В рамках проєкту підготовлено навчальний курс «Стратегічні ініціативи ЄС», який викладається на освітній програмі «Маркетинг» та інших освітніх програмах Університету імені Альфреда Нобеля: «Менеджмент», «Міжнародні економічні відносини».

Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.