Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Home Момот Володимир Євгенійович

Момот Володимир Євгенійович

професор кафедри менеджменту
д-р екон. наук, професор
“Освіта – це не підготовка до життя; освіта – це саме життя.”, – Джон Дьюї”

Освіта та кар’єра

Закінчив Дніпропетровський національний університет за спеціальністю “Інженер”, працював у галузі гідрогазодинаміки. У 1994 році захистив кандидатську дисертацію на тему “Тривимірна в’язка течія в осьових насосах”, отримавши ступінь кандидата фізико-математичних наук. Відповідаючи на виклики, що виникли в середині дев’яностих, переключився на наукову та освітню діяльність у сфері економіки та бізнесу, спочатку здобувши ступінь магістра з менеджменту та економіки, а потім захистивши докторську дисертацію “Стратегія підприємства в умовах невизначеності бізнес-середовища (методологічний аспект)” у 2004 році, отримавши ступінь доктора економічних наук (Dr Habilis).

Основні сфери наукових інтересів – стратегія та стратегічний менеджмент, організаційна (корпоративна) культура, а також економічні та культурні аспекти поведінки українських біженців у Європі під час повномасштабного вторгнення Росії у 2022 році.

У 1987-1995 роках розпочав наукову кар’єру в Інституті технічної механіки Національної академії наук у Дніпропетровську, Україна, де займався розробкою нових технологій для промисловості та сільського господарства, а також удосконаленням конструкцій ракетних та авіаційних двигунів, у тому числі для широко відомого літака “Мрія”.

Має досвід роботи у вищій освіті з 1995 року, з 2003 року працює у сфері бізнес-консалтингу. З 2005 по 2010 та з 2016 по 2019 роки був першим проректором та проректором з наукової та міжнародної діяльності в Університеті імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро. З 2009 по 2010 рік був членом експертної групи з розробки стратегії інноваційного розвитку України на 2010-2025 роки. У 2010 році був співголовою робочої групи з розробки стратегії міста Дніпропетровська (колишня назва міста Дніпро). У 2020 році приєднався до команди з розробки економічної стратегії формування Дніпропетровського регіону (області).

Був одним з натхненників першої програми подвійних дипломів між британськими та українськими університетами у 2009 році та першої програми подвійних дипломів між польськими та українськими університетами у 2013 році.

Протягом чотирьох каденцій на посаді проректора Університету імені Альфреда Нобеля організував кілька університетських наукових заходів, зокрема Нобелівський конгрес та День об’єднання народів Африки, Азії та Латинської Америки.

З 2007 по 2014 рік я брав активну участь в експертизі освітніх програм, будучи членом Національної експертної ради з менеджменту та торгівлі. З 2004 по 2014 рік був членом Науково-методичної комісії з менеджменту. Є співрозробником професійних стандартів вищої освіти за спеціальністю “Менеджмент”.

З 2009 року поглиблено займається англомовним зануренням у викладання фахових дисциплін, психологією та мотивацією студентів.

У 2017 році став піонером у впровадженні стратегій фасилітації та гейміфікації викладання в українських ВНЗ.

У 2018 році ініціював рейтинг задоволеності студентів українськими університетами.

У 2020-2022 роках організував масштабні наукові та практичні дослідження для вирівнювання якості дистанційного навчання, спричиненого карантином через COVID-19, з класичним.

У квітні 2022 року ініціював дослідження щодо сприйняття соціальної підтримки здобувачів вищої освіти під час гібридного освітнього процесу в умовах воєнного стану та дослідження, присвячене процесу здобуття економічної незалежності українськими біженцями.

Наукові інтереси та публікації

Сфера наукових інтересів: 

  • стратегічне управління, організаційна культура, психологічний капітал, управління змінами

 

Участь у міжнародних науково-практичних конференціях: 

1. Momot V. & Lytvynenko O. (2022) Perspektyvy zminy stanu ta potreb vitchyznianoho biznesu u potochnomu momenti [Prospects for changing the state and needs of domestic business in the current moment] Collection of abstracts of the IV International Scientific and Practical Conference “Innovations for Revival: National, Regional, International Context.” – Zaporizhzhia, October 12-13, 2023. – P. 606-610, Ukr.

2. Momot V. & Lytvynenko O. (2023) Vplyv movy vykladannia na protsesy kontsentratsii uvahy studentiv pid chas dystantsiinoho navchannia za umov voiennoho stanu [The influence of the language of instruction on the processes of students’ concentration during distance learning under martial law] Collection of abstracts of the International Scientific Conference «Management of Business Processes and Technological Innovations in Modern Conditions and in the Post-War Period”. Part II. – Kyiv, October 10-11, 2023. – P. 310-314, Ukr.

3. Momot V. & Sapin V. (2023) Konkurentne seredovyshche ta dynamika perekhodu pidpryiemstva do servisnoi ekonomiky [Competitive environment and dynamics of the company’s transition to the service economy] Iššūkiai vadybos moksle ir studijose. Nr. 4 Tezių ir straipsnių rinkinys. – Klaipėda, 2023 lapkričio 17 d. – С. 35-40.

4. Momot V. & Lytvynenko O. (2023) Dynamika priorytetiv u motyvatsii personalu ta liderstvo pid chas voiennoho stanu [Dynamics of priorities in staff motivation and leadership during martial law] Proceedings of the VI International Scientific and Practical Conference “Actual Problems of Management: Theoretical and Practical Aspects.” – Odesa, September 28-29, 2023. – pp. 17-19.

5. Momot V. & Lytvynenko O. (2023) Draivery zaluchennia uvahy zdobuvachiv pid chas zmishanoho vykladannia za umov voiennoho stanu [Drivers of attracting students’ attention during blended learning under martial law] Collection of abstracts of the International Scientific and Practical Conference “Transformations of Personality, Society and Labor Market: Future Challenges and Impact on Education.” – Kharkiv, September 20-22, 2023. – P. 476-477.

Наукові публікації:

Kholod, S., & Momot, V. (2024). Providing academic honesty and data reliability to WoS indexed sources. Akademichnyi ogliad [Academic review], 61(2), 7–19. (Web of Science) — DOI, PDF

Momot, V., & Lytvynenko, O. (2023). Modeliuvannia zmin aktyvnosti vitchyznianoho biznesu za umov viiny [Modeling changes in the activity of domestic business in times of war]. Akademichnyi ogliad [Academic review], 59(2), 173–189. (Web of Science) — DOI, PDF

Momot, V., & Lytvynenko, O. (2023). Specifics of Gaining Economic Independence by Refugees from Ukraine. Akademichnyi ogliad [Academic review], 58(1), 205–219. (Web of Science) — DOI, PDF

Momot, V., & Lytvynenko, O. (2022). Zmina priorytetiv u motyvaciyi personalu v kryzovyj ta pislyakryzovyj periody [Changing priorities in staff motivation during the crisis and post-crisis period]. Akademichnyi ogliad [Academic review], 57(2), 171–186. (Web of Science) — DOI, PDF

Momot, V.E., & Lytvynenko, O.M. (2021). Business hybridization in the financial sphere in the conditions of post-quarantine economic recovery. Financial Internet Quarterly „e-Finanse”, 17(4), 70–90. (Web of Science) — DOI, PDF

Momot, V.E., & Lytvynenko, O.M. (2020). Psychological Capital and Leadership Role under the Turbulent Conditions in Banking Sector. Financial Internet Quarterly „e-Finanse”, 16(4), 82–90. (Web of Science) — DOI, PDF

Momot, V.E., & Lytvynenko, O.M. (2019). Adjusting Bank Recruitment to the Specifics of the Millennial Generation as Conditions of Attractiveness Decline for Employment in the Banking Sector. Financial Internet Quarterly „e-Finanse”, 15(4), 73–82. (Scopus Radar) — DOI, PDF

Momot, V., & Lytvynenko, O. (2024). Psychological Capital in Maintaining the Students’ Positive Attitudes in Conditions of War. Formation of Competencies of Gifted Individuals in the System of Extracurricular and Higher Education, 2024(3), 82–95 — DOI

Міжнародна та громадська діяльність

Громадські проєкти:

2024 Ідеятон UNDP

Участь у науково-практичних, дослідницьких, стажувальних грантах:

2025 Проєкт Британської Ради SPRINGBOARD “Партнерство заради гендерної рівності

2024-now Проєкт Twinning “Програма подвійного диплому “Стале управління розумним містом”

2024-now Проєкт Erasmus+ SiN NEC № 1683112 – “Стійкість та інтернаціоналізація потенціалу для сприяння модернізації вищої освіти в нових країнах-сусідах Східного партнерства” – ERASMUS-EDU-2023-CBHE

2020-now Проєкт віртуальної мобільності Університету Альфреда Нобеля

2018-2019 Програма Британської Ради в Україні з розвитку лідерського потенціалу у вищій освіті

Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.