Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
25.09.2024
1 хв. на читання

Майстер-клас «АІ в маркетингу»

25 вересня 2024 р. відбувся майстер-клас для науково-педагогічних працівників Університету імені Альфреда Нобеля за темою: «АІ в маркетингу (використання ШІ для навчання: загальні навички роботи з ШІ)», який провів Олександр Мілютін – засновник та директор Академії IMT, співзасновник та директор з маркетингу агенції PiArt, співавтор та куратор курсів SEO-спеціаліст, Digital Marketing. Мілютін О. спеціалізується на SEO оптимізації та […]
Майстер-клас «АІ в маркетингу»

25 вересня 2024 р. відбувся майстер-клас для науково-педагогічних працівників Університету імені Альфреда Нобеля за темою: «АІ в маркетингу (використання ШІ для навчання: загальні навички роботи з ШІ)», який провів Олександр Мілютін – засновник та директор Академії IMT, співзасновник та директор з маркетингу агенції PiArt, співавтор та куратор курсів SEO-спеціаліст, Digital Marketing.

Мілютін О. спеціалізується на SEO оптимізації та просуванні сайтів, аналітиці; стратегічному маркетингу; чат-бот маркетингу. впровадженню CRM систем. Він є сертифікованим спеціалістом Google Ads, Google Analytics.

Спікер-практик, коло інтересів якого пов’язано зі створенням та впровадженням дистанційного навчання, LMS систем в Академії IMT, корпоративному навчанні та адаптації співробітників, викладачів, ознайомив учасників з принципами роботи зі штучним інтелектом, пояснив особливості формулювання запитів у «правильному» форматі.

Мілютін О. продемонстрував функціонал деяких інструментів ШІ, що можна використовувати при розробці маркетингової стратегії, плані РК.

Спікер провів аналіз та надав практичні поради щодо можливостей та технічних особливостей сервісів для створення візуального контенту, який доречно використовувати в освітньому процесі.

Центр менеджменту і моніторингу якості освіти щиро вдячний Мілютіну О. за вельми цікавий і змістовний майстер-клас та учасникам заходу за активну участь.

Читайте також

Символічне зображення Нобелівської премії з економічних наук 2024, що включає будівлі як символи інституцій, ваги правосуддя та графіки економічного зростання
Інші
Нобелівська премія з економічних наук 2024: Як інституції впливають на глобальне процвітання

Нобелівську премію з економічних наук 2024 року отримали Дарон Аджемоглу, Саймон Джонсон і Джеймс Робінсон за дослідження впливу інституцій на економічне процвітання країн. Їхні дослідження показують, як інклюзивні інституції сприяють довгостроковому розвитку та зменшенню різниці в доходах між країнами. Ці відкриття є важливим внеском у розуміння глобальної економіки та сучасних викликів.

16.10.2024
1 хв. на читання
Katarzyna Cłapa
Навчання
Тижні менеджменту тривають!

Сьогодні, продовжуючи «Тижні менеджменту», ми провели надзвичайно інформативну онлайн-зустріч зі спікеркою Katarzyna Cłapa, спеціалістом з підтримки міжнародних продажів в компанії Printor Electronics, де обговорювали ключові аспекти ефективної комунікації в міжнародному бізнесі.  В межах теми «Комунікація в міжнародному бізнесі: приклади і практичні поради» Katarzyna поділилася своїм досвідом, наголошуючи на важливості адаптації до різних культурних контекстів та […]

15.10.2024
1 хв. на читання
Тижні менеджменту
Навчання
Тижні менеджменту відкрито

Сьогодні «Тижні менеджменту» відкрив цікавий, досвідчений спікер Юрій Фридман, ментор, Бізнес коуч, Модератор, Громадський діяч, керуючий партнер та СЕО Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля, доктор бізнес-адміністрування, бізнес-коуч РСС ICF з темою: «Чому ми часто не досягаємо цілей?» Відчувалася легка, дружня атмосфера. Зустріч розпочалася з питання від спікера: Як ставити цілі? Відповіді здобувачів вразили […]

14.10.2024
1 хв. на читання