Майстер-клас «АІ в маркетингу»

25 вересня 2024 р. відбувся майстер-клас для науково-педагогічних працівників Університету імені Альфреда Нобеля за темою: «АІ в маркетингу (використання ШІ для навчання: загальні навички роботи з ШІ)», який провів Олександр Мілютін – засновник та директор Академії IMT, співзасновник та директор з маркетингу агенції PiArt, співавтор та куратор курсів SEO-спеціаліст, Digital Marketing.
Мілютін О. спеціалізується на SEO оптимізації та просуванні сайтів, аналітиці; стратегічному маркетингу; чат-бот маркетингу. впровадженню CRM систем. Він є сертифікованим спеціалістом Google Ads, Google Analytics.
Спікер-практик, коло інтересів якого пов’язано зі створенням та впровадженням дистанційного навчання, LMS систем в Академії IMT, корпоративному навчанні та адаптації співробітників, викладачів, ознайомив учасників з принципами роботи зі штучним інтелектом, пояснив особливості формулювання запитів у «правильному» форматі.
Мілютін О. продемонстрував функціонал деяких інструментів ШІ, що можна використовувати при розробці маркетингової стратегії, плані РК.
Спікер провів аналіз та надав практичні поради щодо можливостей та технічних особливостей сервісів для створення візуального контенту, який доречно використовувати в освітньому процесі.




Центр менеджменту і моніторингу якості освіти щиро вдячний Мілютіну О. за вельми цікавий і змістовний майстер-клас та учасникам заходу за активну участь.
Читайте також

Невід’ємною складовою проєкту Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» є діяльність з розповсюдження результатів на міжнародному рівні. Так, в Зимовій школі «Стратегічні пріоритети ЄС 2024–2029: нові можливості та виклики для Європейського Союзу і України» (19–21 лютого 2025 року) та Міжнародній […]

Шановна університетська спільното! Раді повідомити, що Університет імені Альфреда Нобеля став повноцінним членом Kharkiv IT Cluster. З 4 квітня викладачі, співробітники та студенти отримали доступ до системи лояльності IT Community, яка відкриває нові можливості для всіх нас! Для використання всіх переваг системи необхідно зареєструватися, використовуючи корпоративну пошту університету. Також можна зареєструватися з будь якою іншою електронною […]

Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» прослухали кардинально оновлений курс «Стратегічні ініціативи ЄС», який є частиною проєкту кафедри міжнародного маркетингу Erasmus+ за напрямом Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля». На базі результатів наукових досліджень, виконаних під час реалізації проєкту, професор Ірина […]