Презентація можливостей навчання у Франції у 2025 році

Відбулася презентація всіх літніх канікул, професійних стажувань та можливостей навчання у Франції у 2025 році

5 основних напрямків стажувань від європейських канікул у Страсбурзі, що відкриті, навіть, для тих, хто тільки розпочав вивчати французьку мову, до подвійних дипломів у Франції.
Авторські програми стажувань, заняття з носіями мови та в інтернаціональних групах, практики на підприємствах та навчання у французьких університетах – партнерах. Все, та багато іншого вже зараз в презентації у нашому Telegram – каналі!
❗️Перші співбесіди з нашими французькими партнерами – вже 🗓️ 3 грудня, отже встигніть зареєструватися – до 29 листопада за наступною Google формою.









Читайте також

Невід’ємною складовою проєкту Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» є діяльність з розповсюдження результатів на міжнародному рівні. Так, в Зимовій школі «Стратегічні пріоритети ЄС 2024–2029: нові можливості та виклики для Європейського Союзу і України» (19–21 лютого 2025 року) та Міжнародній […]

Шановна університетська спільното! Раді повідомити, що Університет імені Альфреда Нобеля став повноцінним членом Kharkiv IT Cluster. З 4 квітня викладачі, співробітники та студенти отримали доступ до системи лояльності IT Community, яка відкриває нові можливості для всіх нас! Для використання всіх переваг системи необхідно зареєструватися, використовуючи корпоративну пошту університету. Також можна зареєструватися з будь якою іншою електронною […]

Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» прослухали кардинально оновлений курс «Стратегічні ініціативи ЄС», який є частиною проєкту кафедри міжнародного маркетингу Erasmus+ за напрямом Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля». На базі результатів наукових досліджень, виконаних під час реалізації проєкту, професор Ірина […]