Міжнародна команда розпочала третій рік реалізації проєкту за напрямом Жан Моне

Міжнародна команда у складі: д.е.н, професор Ірина Тараненко (Університет імені Альфреда Нобеля), д.е.н., доцент Анастасія Мостова (Varna University of Management, Болгарія) та к. політ. н., доцент Ганна Щолокова (Університет митної справи та фінансів) розпочала третій рік роботи за проєктом Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля», який успішно реалізується кафедрою міжнародного маркетингу.

Традиційно відкрив модуль курс «ЄС як модель регіональної інтеграції», який запропонувала здобувачам спеціальності «Маркетинг» Ганна Щолокова. Головне завдання – ознайомити слухачів з особливостями розвитку Європейського Союзу на сучасному етапі, приділивши особливу увагу європейській інтеграції України. На прикладі конкретних кейсів розглядається специфіка інституційної системи ЄС, вивчаються спільні політики ЄС як приклад успішного об’єднання зусиль держав-учасниць. Детально проаналізовано початок фактичних перемовин про членство України в ЄС, обговорені поставлені актуальні завдання тощо.



Команда проєкту постійно опановує нові знання, проводить наукові дослідження і вдосконалює професійні навички, широко використовує міжнародні можливості, що сприяє ефективному виконанню поставлених завдань і донесенню до слухачів найбільш актуальної і значущої інформації з проблем євроінтеграції, цифрового ринку та стратегічного планування в ЄС.
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.