Співпраця між кафедрою міжнародного маркетингу та Highwaytotop

З радістю ділимося чудовою новиною про плідну співпрацю між кафедрою міжнародного маркетингу та провідною компанією у сфері цифрового маркетингу — Highwaytotop!
У рамках цієї ініціативи, спеціалісти-практики компанії Highwaytotop долучились до викладання дисципліни «Цифровий маркетинг» для студентів освітніх програм E-commerce та Маркетинг. Це не просто лекції — це живий досвід, реальні кейси, сучасні інструменти e-commerce та маркетингу, професійні цифрові технології!
🔹 Керівники проєкту:
Доктор економічних наук, професорка кафедри міжнародного маркетингу, гарант освітньої програми E-commerce Стрельченко Інна.
Засновник та CEO однієї з найбільших агенцій інтернет маркетингу України – Highwaytotop, co-founder digital agency KissMyAds Сергій Очигава.
🔹 Команда викладачів-практиків Highwaytotop:
Сергій Очигава – гуру інтернет-маркетингу та повелитель Google Ads
Данііл Курило – геній вебаналітики та відеомаркетингу
Лілія Гужуман – фея таргетованої реклами та e-mail-маркетингу
💬 Завдяки цій співпраці наші студенти навчаються у тих, хто формує тренди цифрового ринку в Україні та за її межами. Це потужне поєднання академічних знань і практики, що відкриває нові горизонти для професійного зростання 🚀
Дякуємо Highwaytotop та особисто її керівнику Сергію Очигава за підтримку якісної освіти молоді у цей складний час!
#ЦифровийМаркетинг # Highwaytotop #ПрактикаІОсвіта #Ecommerce #Маркетинг #ІнноваціїУНавчанні #КафедраМіжнародногоМаркетингу
Читайте також

Шановні колеги! Запрошуємо Вас узяти участь у семінарі «Державний сектор в епоху ШІ: потреби, бар’єри та невикористані можливості», що відбудеться 22 травня 2025 р. о 14.00 (ZOOM). Семінар організовано в рамках проєкту AICOSERV «Технології ШІ для сталого спільного створення державних послуг» (№ 101180346, за підтримки ЄС), і об’єднує фахівців з Польщі (Гданська політехніка), Португалії (EGOV), Австрії (Університет підвищення […]

Сьогодні купувати в інтернеті стає звичкою для все більшої кількості українців. За даними дослідження Promodo, близько 11 мільйонів людей роблять онлайн-покупки, а кожен покупець в середньому замовляє 17 товарів на рік. Загалом за 2024 рік українці витратили в інтернеті 239 млрд гривень – на 25% більше, ніж у 2023 році. Це означає, що ринок зростає, […]

Психологія в епоху змін: чому ця професія так актуальна? У 2025 році ми живемо у світі, де темп змін перевищує всі очікування. Цифровізація, війна, психологічне вигорання, запити на підтримку — усе це робить психічне здоров’я ключовим ресурсом майбутнього. Саме тому психологія — одна з найперспективніших професій сучасності. Це більше, ніж індивідуальна робота з клієнтом. Психологи […]