Викладач очима здобувачів

Підбито підсумки опитування «Викладач очима здобувачів» кафедри міжнародного маркетингу за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р.
За результатами опитування, найвищі оцінки отримали:
1. Яременко Світлана Степанівна — 11,54
2. Гамзаг (Овчаренко) Ольга Вікторівна — 11,44
3. Шевченко Валентина Миколаївна — 11,24

Максимальна оцінка, яку могли отримати викладачі, становила 12 балів, що підкреслює високі стандарти навчання в нашому університеті.
Студенти відзначили професіоналізм викладачів, їх здатність зацікавити предметом, а також індивідуальний підхід до кожного студента. Багато з них зазначили, що викладачі не лише передають знання, а й надихають на самостійне навчання та розвиток критичного мислення.
Щиро дякуємо студентам кафедри міжнародного маркетингу за високу оцінку роботи викладачів!
Читайте також

Університет імені Альфреда Нобеля (Дніпро, Україна) Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» (Дніпро, Україна) Маріупольський державний університет (Київ, Україна) Університет Баликесір (Баликесір, Туреччина) Університет прикладних наук (Ріга, Латвія) Талліннський університет (Таллінн, Естонія) Університет Вітовта Великого (Каунас, Литва) Національний аерокосмічний університет «Харківський авіаційний інститут» Конференція проводиться в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жана Моне DEMEu4U «Цифровізація, цифрова […]

Запрошуємо здобувачів пройти опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами весняного семестру 2024-2025. Шановні здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та другого (магістерського) рівня вищої освіти, з метою дотримання процедури внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в Університеті у період з 28 квітня по 11 травня 2025 року, запрошуємо Вас пройти опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами весняного семестру 2024-2025 навчального року в особистому кабінеті здобувача […]

25 квітня відбулась зустріч з Дмитром Синєвидом, головним виконавчим директором EVANTA Consulting, на тему «Цифри замість тисячі слів». Під час зустрічі Дмитро поділився важливими порадами щодо ефективного використання даних у сучасному бізнесі та розповів, як статистика і аналітика допомагають приймати обґрунтовані рішення. Дмитро також наголосив на важливості дашбордів та візуалізації даних, що дозволяє компаніям швидко […]