Погляд зсередини: роль керівника та команди у світі продажів

Тиждень менеджменту триває. 17 жовтня 2024 р. до нас завітав Валенок Андрій, заступник керівника відділу продажів ПрАТ «ДАТАГРУП», обʼєднана група компаній – ДАТАГРУП, ВОЛЯ і Lifecell.

На початку зустрічі був виступ пана Андрія на тему «Mindset продавця, роль менеджера з продажів у бізнесі».
Про що дізналися:
- Основні навички успішного менеджера з продажів;
- Важливість позитивного ставлення та впевненість;
- Техніки ефективних продажів;
- Робота з запереченнями клієнтів;
- Налагодження довготривалих відносин з клієнтами;
- Роль керівника у мотивації менеджерів з продажів;
- Подальший професійний розвиток менеджера з продажів.
А потім була сесія питань та відповідей. Отримали цікаві та важливі інсайди щодо кар’єрного шляху менеджеру з продажів; використання ключових показників ефективності в продажах; що мотивує менеджера з продажів на досягнення; основних трендів в продажах на найближчі роки і як вони можуть вплинути на роботу менеджерів з продажів.




Було цікаво, інформативно й натхненно! Дякуємо Андрію Валенку за круту зустріч та новий погляд на професію менеджера з продажів!
Читайте також

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» Монографія буде видана в рамках кафедральної наукової теми: «Економічна взаємозалежність країн, колективна безпека та глобалізаційні явища в ХХІ столітті» (державний реєстраційний номер: 0123U104208), і стане продовженням першого тому, який викликав чималий науковий інтерес серед дослідників міжнародної […]

Завершилося підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти: бізнес у XXI столітті: 2.0». Програму реалізовано в межах міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» № 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH Як і торік, підвищення кваліфікації проводилося у форматі дев’яти вебінарів, які були об’єднані у […]

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.