Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу

Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною.
Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти виникають між продажниками й маркетологами й наскільки важлива їх інтеграція, чому компанії створюють незвичну та дивну рекламу, як працює воронка продажів, що таке CRM-системи та для чого вони потрібні, як відбувається пошук та збір команди, і в чому полягає гнучкість команди, чим відрізняються клієнти в Україні та Чехії.
Всередині заняття довелося піти в укриття, але це не завадило нам продовжувати плідне спілкування.



Доповідь Ольги Володимирівни дуже зацікавила студентів, а після настав час активних дискусій. Студенти отримали практичні поради щодо їх кейсів.
Дякуємо Ользі Володимирівні за цінні інсайти та круту атмосферу!
Читайте також

Університет імені Альфреда Нобеля став активним учасником конференції «Освіта нової України», що обговорювала ключові трансформації в українській освітній системі та зміцнила міжнародне партнерство, зокрема з Coventry University.

Ефективний менеджмент — це не просто керівництво, а спосіб мислення та система, що веде до успіху, дозволяючи ставити цілі, будувати плани та вести команди до результатів.

Система глобальної співпраці, у якій країни, компанії та люди обмінюються товарами, інвестиціями, знаннями й ресурсами, формує складну мережу економічних зв’язків у постійно змінному світі.