Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.
Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.
Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.
Протягом зустрічі ми:
- Дізналися процес створення ідеї;
- Як оцінюється реклама клієнтами;
- Які є методи роботи над ідеями;
- Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
- Застосували метод brainstorming;
- Створювали абсурдні ідеї;
- Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
- Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.
Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.



Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!
До нових зустрічей!
Читайте також

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» Монографія буде видана в рамках кафедральної наукової теми: «Економічна взаємозалежність країн, колективна безпека та глобалізаційні явища в ХХІ столітті» (державний реєстраційний номер: 0123U104208), і стане продовженням першого тому, який викликав чималий науковий інтерес серед дослідників міжнародної […]

Завершилося підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти: бізнес у XXI столітті: 2.0». Програму реалізовано в межах міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» № 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH Як і торік, підвищення кваліфікації проводилося у форматі дев’яти вебінарів, які були об’єднані у […]

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.