This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks!
Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!
Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:
- Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
- Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
- Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
- Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
- Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
- Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
- Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
- Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.
І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!
Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому.
#MarketingChallengeWeek
Читайте також
В останні передсвяткові Різдвяні дні кафедра глобальної економіки звітує про успішне продовження реалізації міжнародного проекту Еразмус+ Модуль Жан Моне № 101176059 – EuCompet – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCHRSCH, а саме про завершення першої дискусійної панелі «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в рамках заходів щодо проведення професійного та науково-педагогічне стажування в лабораторії міжнародного регіонознавства (LAB-IRS) «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС […]
За останні кілька років світ докорінно змінився, що дає підставу говорити про нові геостратегічні реалії. Вони не тільки відкривають грандіозні можливості для людства, але й несуть у собі суттєві загрози безпеці. Міжнародні інституції, які створювалися заради забезпечення стійкого миру у світі, виявилися багато у чому безсилими перед новими викликами. Тому потрібно не просто удосконалювати існуючі […]
Вітаємо переможців у конкурсі з розв’язання бізнес-кейсів англійською мовою, який відбувся 27 листопада 2024 р. за ініціативи кафедри іноземних мов і вже став традиційним заходом в Університеті імені Альфреда Нобеля! Цей конкурс дає змогу перевірити свої здібності в англомовній комунікації, командній роботі, знання бізнес-концепцій, креативність, вміння відстоювати свою позицію, аргументувати й ефективно просувати свої ідеї. […]