Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
13.11.2024
1 хв. на читання

Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера. Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який […]
Бізнес-гра

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера.

Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який допоможе їм краще зрозуміти принципи управління фінансами та інвестування.

Які навички розвили студенти з використанням бізнес гри:

  1. Управління фінансами: навчилися планувати бюджет, розподіляти доходи, відстежувати витрати та приймати зважені фінансові рішення.
  2. Інвестування: дізналися про різні інвестиційні інструменти, такі як акції, облігації, нерухомість, і зрозуміли, як їх використовувати для збільшення своїх доходів.
  3. Прийняття ризиків, за допомогою змодельованих реальних життєвих ситуацій студенти змогли навчитися приймати швидкі рішення, пов’язані з ризиком, що допомогло їм розвинути вміння оцінювати потенційні вигоди та збитки.
  4. Ведення бізнесу: отримали базові знання про створення та управління бізнесом, навчилися аналізувати ринки та приймати стратегічні рішення.
  5. Фінансова грамотність: зрозуміли основні поняття, такі як активи, пасиви, дохід, витрати, інфляція тощо.
  6. Критичне мислення: їм доводилося аналізувати різні ситуації, приймати рішення в умовах невизначеності та шукати оптимальні варіанти.
  7. Командна робота, що дозволила студентам розвити навички спілкування, співпраці та розподілу відповідальності.

Гра стала для студентів ефективним інструментом навчання. Завдяки практичним вправам, вони змогли закріпити теоретичні знання та розширити свої уявлення про управління фінансами. Особливо цінним було спостереження за тим, як різні стратегії впливають на кінцевий результат.

Після кожного раунду проводились дискусії, під час яких студенти ділилися своїми емоціями та враженнями. Вони відзначали, що гра не тільки розважила, але й стала для них цінним досвідом. Завдяки грі вони змінили своє ставлення до грошей, навчилися приймати зважені рішення, переосмислювали свої дії, зрозуміли, що треба бути трохи ризикованими та що фінансова грамотність – це ключ до успіху.

В кінці студенти отримали цікаві призи.

І ТАК, ХТО Ж СТАВ МІЛЬЙОНЕРОМ?

1 місце Момот Вероніка Юріївна, гр. МН-23, Калініна Мілана Вячеславівна, гр. МН-23

2 місце Цимрюк Сергій Дмитрович, гр. МН-21-1, Грицан Марія Володимрівна, гр. МН-23англ

3 місце Синя Дарина Олександрівна, гр. МН-23англ, Тьомкін Тарас Олександрович, гр. МН-23, Дубель Станіслав Віталійович, гр. МН-21-1, Іванова Ганна Владиславівна, гр. МН-21-1.

Окремо в номінації «Активний студент» на грі призи отримали Калініна Мілана Вячеславівна та Грицан Марія Володимирівна.

Емоції переповнювали студентів протягом гри! Вони відчули на собі всі грані фінансового життя: від хвилювання під час прийняття рішень до радості від успішних інвестицій. Цей досвід, без сумніву, запам’ятається надовго.

Далі буде…

Читайте також

Ілюстрація історії та розвитку безпілотних літальних апаратів (БПЛА): еволюція дронів від перших прототипів до сучасних автономних систем із штучним інтелектом. Дрон у польоті символізує технологічний прогрес і перспективи інженерії безпілотних систем.
Статті
Історія БПЛА: як з’явилися дрони та чому вони стали технологією майбутнього

Безпілотні літальні апарати пройшли шлях від простих прототипів до високотехнологічних автономних систем, що формують нову реальність у військовій, науковій та цивільній сферах.
Освітня програма “Інжиніринг безпілотних систем” відкриває можливість не лише вивчати історію дронів, а й стати частиною їхнього майбутнього розвитку. Як тобі такий варіант?

20.05.2025
3 хв. на читання
Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС»
Новини
«Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» – монографія від кафедри глобальної економіки

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» Монографія буде видана в рамках кафедральної наукової теми: «Економічна взаємозалежність країн, колективна безпека та глобалізаційні явища в ХХІ столітті» (державний реєстраційний номер: 0123U104208), і стане продовженням першого тому, який викликав чималий науковий інтерес серед дослідників міжнародної […]

19.05.2025
1 хв. на читання
Реалізація проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» та взаємодія з молоддю
Новини
Реалізація проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» та взаємодія з молоддю

Завершилося підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти: бізнес у XXI столітті: 2.0». Програму реалізовано в межах міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» № 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH Як і торік, підвищення кваліфікації проводилося у форматі дев’яти вебінарів, які були об’єднані у […]

16.05.2025
1 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.