Вступ до магістратури та аспірантури 2025: реєстрація та ЄВІ, ЄФВВ, ЄВВ

Для вступу в магістратуру у 2025 році на будь-яку спеціальність (незалежно від форми навчання очна чи заочна, бюджетна чи контрактна тощо) потрібно складати єдиний вступний іспит(ЄВІ) та єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ).
З переліком спеціальностей Університету та необхідними предметними тестами ЄФВВ можна ознайомитися за посиланням https://duan.edu.ua/pryymalna-komisiya/umovy-vstupu-do-universytetu-imeni-alfreda-nobelya/umovy-vstupu/
Для вступу на аспірантуру у 2025 році потрібно складати єдиний вступний іспит (ЄВІ) та єдине вступне випробування (ЄВВ) з методології наукових досліджень.
Календарним планом організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до магістратури / аспірантури передбачено два періоди реєстрації:
- основний – 2-23 травня (для участі в основній сесії);
- додатковий – 16-17 червня (для участі в додатковій сесії – у цей період матимуть змогу зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).
Приймальна комісія Університету імені Альфреда Нобеля здійснює реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у ЄФВВ та/або ЄВІ та/або ЄВВ за умови особистої присутності вступника/вступниці (особиста реєстрація) або дистанційно (дистанційна реєстрація).
При особистій реєстрації вступник в магістратуру/аспірантуру повинен мати з собою:
- документ, що посвідчує особу;
- документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- документ про зміну прізвища (у разі потреби, при зміні прізвища після отримання диплома).
- одну фотокартку для документів (розмір 3*4) (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.
Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.
- Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка з накладеним своїм особистим кваліфікованим електронним підписом;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році (лише для осіб, які завершують навчання в поточному році у вищих військових навчальних закладах та персональні дані яких не вносяться до ЄДЕБО);
- документа про зміну прізвища (у разі потреби, при зміні прізвища після отримання диплома).
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
У темі листа обов’язково треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові та спеціальність, на яку Ви вступаєте.
Звертаємо увагу!
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні магістри/аспіранти мають указати населений пункт в Україні або за кордоном, у якому бажають пройти вступні випробування.
Для проходження ЄФВВ можна вибрати тестування не більше ніж із двох предметних спрямувань.
Вступник/вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації. Для перереєстрації учаснику/учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії Університету, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання. Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.
- Надіслати на електронну адресу приймальної комісії Університету [email protected] скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.
- Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику/учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним/нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник/учасниця виявить помилки, йому/їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком (Нова пошта), якщо учасник/учасниця зазначив/ зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник/учасниця має звернутися до приймальної комісії Університету для отримання відповідних роз’яснень.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Телефони для консультації:
+380 98 138 4480 (Telegram, WhatsApp)
+380 50 340 1661 (Viber)
Електронна пошта: [email protected]
Пн-Пт: 08:30 – 16:30
Сб, Нд: вихідні
49000, м. Дніпро,
вул. Січеславська Набережна, 18, корпус В, каб. 2101
Читайте також

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.

Мрієте стати психологом, але не знаєте, з чого почати?
Дізнайтеся про необхідні кроки, освіту та навички для старту в цій захопливій професії.
Розпочніть свій шлях до розуміння людської поведінки та допомоги іншим вже сьогодні.

Міжнародний конкурс студентських наукових робіт «Black Sea Science» щорічно проводиться на базі Одеського національного технологічного університету під егідою Black Sea Universities Network та ISEKI-Food Association. До складу журі конкурсу 2025 року увійшли 142 науковці, серед яких – 85 представників із 23 закордонних країн, зокрема Великобританії, Німеччини, Швейцарії, Данії, США, Аргентини, Туреччини, Оману, Беніну, Китаю, Латвії, […]