This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
XVⅠ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція


ШАНОВНІ УЧАСНИКИ!
Кафедра міжнародного маркетингу запрошує до участі у XVI Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів» 17 квітня 2025 р.
Цього року партнерами нашої конференції стали:
- University of Rijeka Faculty of Economics and Business (Хорватія)
- University of Montenegro Faculty of Maritime, Kotor (Чорногорія)
- University of Applied Sciences Ludwigshafen on the Rhine (Німеччина)
- European Social and Technological University (Польща)
- Cyprus Institute of Marketing (Кіпр)
Конференція проводиться за підтримки Міністерства Науки і Освіти України та Українського інституту науково-технічної експертизи та інформації (посвідчення № 302 від 07 березня 2025).
До участі щороку приєднуються колеги з Чорногорії, Хорватії, Німеччини, Польщі, Кіпру, України. До публікації надаються понад 100 тез доповідей з дослідженнями у різноманітних сферах, пов’язаних із маркетингом.
Основні напрями 2025 року:
- економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств;
- сучасні маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності;
- проблеми регіонального розвитку та конкурентоспроможність регіонів;
- формування конкурентоспроможності України та інших країн в умовах глобалізації;
- конкурентоспроможність сучасних вишів: аналіз досвіду та формування перспектив.
Мови конференції – українська, англійська.
Всі учасники отримають сертифікат та електронну копію збірника.
Для участі у конференції необхідно до 11 квітня 2025 року:
1) заповнити форму на участь у конференції
2) надіслати на електронну пошту [email protected] текст доповіді
3) після затвердження прийому матеріалів надіслати на електронну пошту [email protected] відскановану копію або фотографію чека про переказ організаційного внеску
УВАГА!!! Оплата здійснюється тільки після затвердження прийому матеріалів!
Організаційний внесок за участь у конференції становить: 120 грн. (1-2 ст.)
За консультацією звертайтесь до координатора:
Ігор Анатолійович Білоткач +38 093 535 02 28
Викладачі кафедри ведуть активну науково-дослідну та навчально-методичну роботу: беруть участь в інноваційних проєктах, наукових конференціях та семінарах. Наукові здобутки кафедри викликають великий інтерес у світової наукової спільноти.
У жовтні 2022 року команда кафедри міжнародного маркетингу в складі проф., д.е.н. Ірини Тараненко, доц., к.п.н. Ганни Щолокової, доц., д.е.н. Анастасії Мостової розпочала роботу з реалізації міжнародного проєкту Еразмус + Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу, спрямовані на зростання, конкурентоспроможність і добробут-викладання на освітніх програмах Університету імені Альфреда Нобеля».
Всі наукові дослідження проводяться в рамках зареєстрованої науково-дослідної теми «Маркетингове управління конкурентоспроможністю на мікро- мезо- та макрорівні в умовах глобалізації» (0114U005600)
Детальніше про наукову діяльність кафедри
Вимоги до оформлення тез доповіді та доповіді
Requirements for abstracts and articles
ЧЕКАЄМО НА ВАС!
Читайте також

26 лютого 2025 року компанія SoftServe-Дніпро організувала лекцію для всіх охочих опанувати напрям DevOps або тих, хто тільки робить перші кроки на цьому шляху. Студенти старших курсів та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля мали змогу дізнатися з перших уст: що таке DevOps і чому він важливий, які перспективні напрямки зараз актуальні та з чого варто […]

13 березня 2025 р. здобувачі спеціальності Комп’ютерні науки мали змогу відвідати воркшоп від Senior SEO Specialist Владислава Кеннеді, на якому почули про важливість SEO, етапи і інструменти. Також зрозуміли для чого SEO спеціаліст складає технічне завдання і для кого, що таке анкор-лист і сайти-донори, а також чому і коли здійснюється повторний аудит. А також – […]

24 лютого стартував перший модуль курсу з європейських студій «Парадигма цифрової трансформації в країнах ЄС у світлі Європейської стратегії даних». Перша лекція д.е.н., проф. Стрельченко Інни Іллівни була присвячена питанням Європейської стратегії даних: цілям та впливу на цифрову трансформацію ЄС. Проблематика викликала жваве обговорення серед учасників зустрічі. Найбільш дискусійними були питання, пов’язані з регулюванням та […]