XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів

17 квітня 2025 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів».
Конференція стала платформою для обміну знаннями, досвідом і науковими напрацюваннями між студентами, молодими науковцями та викладачами з різних країн світу. Подія об’єднала учасників з Німеччини, Чорногорії, Хорватії, Польщі та Кіпру.
Пленарне засідання урочисто відкрила завідувач кафедри міжнародного маркетингу Мішустіна Т.С. З вітальними словами до учасників конференції звернулися:
- Професор Сародж Кумар Саху, доцент кафедри бізнес-адміністрування Самбалпурського університету Джйоті Віхар, Бурла, Самбалпур, Одіша (Індія)
- Доктор Сандх’ярані Саху, незалежний викладач Університету G. M., Самбалпур, Одіша (Індія)
Учасники конференції мали можливість долучитися до обговорення актуальних тем, серед яких:
- «GENERATIVE MARKETING: Маркетолог 2.0 і команда цифрових асистентів» – про нову роль маркетолога в епоху штучного інтелекту та використання генеративних технологій у маркетингових стратегіях
- «Залучення іноземних інвестицій в українські бізнес-проєкти. Кейс проєкту VRNOW» – практичний приклад успішного просування стартапу на міжнародному рівні
- «Мислення маркетолога» – дослідження критичного та креативного підходів у сучасній маркетинговій діяльності
- «Використання гейміфікації у маркетингу» – про інтерактивні інструменти залучення клієнтів через ігрові механіки
Захід пройшов у теплій атмосфері міжнародного наукового співробітництва, продемонструвавши високий рівень зацікавленості молоді у розв’язанні актуальних питань маркетингового управління в умовах глобальних трансформацій.
Кафедра міжнародного маркетингу щиро вдячна учасникам конференції за участь.
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.

Курс «Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози», який вдруге викладався кафедрою глобальної економіки у рамках реалізації міжнародного проєкту «Еразмус+ Модуль Жан Моне», опановано! Здобувачі третього курсу Університету імені Альфреда Нобеля завершили вивчення курсу «Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози», який вже другий рік поспіль викладався кафедрою глобальної економіки за співфінансування Європейського Союзу у […]