Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Проєкт «Модуль Жан Моне» кафедри міжнародного маркетингу представлений слухачам «Школи грантрайтера»

Академічний координатор професор Ірина Тараненко представила слухачам «Школи грантрайтера» міжнародний проєкт кафедри міжнародного маркетингу Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу, спрямовані на зростання, конкурентоспроможність і добробут: викладання на освітніх програмах Університету імені Альфреда Нобеля». Захід організований Центром міжнародної діяльності та академічної мобільності Університету з метою консультаційної підтримки викладачів, які мають намір скласти заявку на участь в конкурсі проєктів Жан Моне програми Еразмус+ на 2023 рік. Ірина Тараненко поділилась з присутніми досвідом команди проєкту зі складання заявки, звернула увагу на врахування експертності учасників при оцінці проєкту, розповіла про зауваження щодо попередньої заявки, які було отримано від експертів Єврокомісії, та яким чином ці зауваження було враховано в подальшій роботі, наголосила на ґрунтовній допомозі з боку Центру міжнародної діяльності та академічної мобільності при складанні заявки та її поданні, а також під час реалізації проєкту. Проректор з міжнародної діяльності Тамара Іщенко висловила думку щодо значущості даного проєкту для Університету, а також закликала присутніх використати досвід кафедри міжнародного маркетингу й активно брати участь в конкурсі проєктів Жан Моне.

Академічний координатор розповіла про цілі й переваги проєкту, наголосила на важливості імплементації досвіду ЄС зі стратегічного планування і використання цифрових інструментів в економіці, в період післявоєнного відновлення в Україні, а також значенні для удосконалення професійної підготовки випускників, можливостей працевлаштування та покращення суспільних навичок. Крім того, учасників зустрічі запросили долучитися в якості слухачів до одного або декількох курсів Модуля Жан Моне наступного семестру, а також отримати навички проведення міждисциплінарних наукових досліджень з Європейських студій, маркетингу, менеджменту, цифрового ринку, шляхом участі в XIV Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених і студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів», яку щорічно проводить кафедра міжнародного маркетингу. В програму конференції буде включено секцію «Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів» з проблематики Модуля Жан Моне. Доведення цієї інформації до викладачів коледжів є вагомим внеском в розповсюдження знань про ЄС та рух України у напрямі поглиблення процесів європейської інтеграції та європеїзації різних сфер життя нашої країни.

Для гостей провела майстер-клас на тему "Застосування методів "мозкового штурму" при проведені лекційних та практичних занять" завідувачка кафедри міжнародного маркетингу, канд. економ наук, доцент Тетяна Мішустіна.

Продовжили цикл зустрічей у форматі ZOOM зі студентами 4 курсу освітніх програм «Маркетинг» і «Міжнародні економічні відносини», для ознайомлення з навчальними курсами модуля Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу, спрямовані на зростання, конкурентоспроможність і добробут», які будуть викладатися у весняному семестрі поточного навчального року.

Зустрічі провела академічний координатор проєкту, доктор економічних наук, професор Ірина Тараненко. Обговорили можливості, які надає здобувачам вивчення модуля. Опанування особливостей стратегічного планування на макрорівні на прикладі ЄС та можливостей імплементації такого досвіду в Україні в період післявоєнного відновлення, а також формування глибоких спеціалізованих знань щодо цифрової стратегії, цифрового єдиного ринку ЄС та використання цифрових інструментів в економіці є надзвичайно важливими компетентностями для удосконалення професійної підготовки випускників, можливостей працевлаштування та покращення суспільних навичок.

Також здобувачі отримають навички проведення міждисциплінарних наукових досліджень, результати яких зможуть доповісти на секції XIV Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених і студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів», яку щорічно проводить кафедра міжнародного маркетингу. Назва секції «Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів».

Передбачено запрошення гостьових лекторів – викладачів із закордонних країн (в тому числі країн ЄС), фахівців-практиків у галузі економіки Європейського Союзу. Після успішного закінчення модулю студентам будуть видані сертифікати учасника проєкту «Модуль Жан Моне» програми Еразмус+ про вивчення і успішне складання відповідних навчальних курсів.

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52