Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Вакансії

*Якщо Ви роботодавець та бажаєте розмістити свої вакансії, то надсилайте їх на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


До уваги випускників і студентів Університету імені Альфреда Нобеля!

Центр Кар’єри Університету пропонує:

22 жовтня 2021 vakansii

Стажування на маслоекстракційному заводі "ПОТОКИ"

На сьогодні наша компанія надає можливість студентам 5-го курсу пройти стажування з подальшим оформленням на робочі місця за фахом бухгалтерія та фінанси.

Студенти будуть закріплені за відділами, зможуть не тільки проявити свої навички та вміння, а й навчитися практичних знань.

Умови такі:

Робочий день 8:00-17 00 з понеділка по п'ятницю

Заробітна плата 10000 грн./міс.

Детальніше за тел.: 093-353-18-62 – Ульман Ксенія

Менеджер з підбору персоналу

МЕЗ "ПОТОКИ"

https://mez.com.ua

18 жовтня 2021 vakansii

Менеджер з логістики зі знанням англійської мови

Менеджер логіст

6 жовтня 2021 vakansii

Культурно-діловий центр «Менора» запрошує до своєї команди Адміністратора готелю.

Хто ми?

Ми –найбільший у світі єврейський культурно-діловий комплекс, який відповідає всім європейським стандартам сервісу та якості. Відкрився в Дніпрі у 2012 році й відтоді щодня вітає гостей з усього світу.

В культурно-діловому центрі працює два готелі: Menorah Hotel (4 зірки) та 7Days (2 зірки) на 95 номерів різних категорій. Готелі відрізняються ціновою політикою, але не якістю обслуговування, оскільки ми працюємо на вищому рівні з кожним гостем.

Що ми пропонуємо:

  • Рівень винагороди - вище середньоринкового.
  • Офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 дніта лікарняні.
  • Сучасне, просторе робоче місце в у самісінькому центрі, за адресою вул. Шолом-Алейхема, 4/26.
  • Стабільний графік роботи.
  • Для ініціативних - можливість кар'єрного розвитку, в тому числі в інших бізнес-напрямках компанії.

Що ми очікуємо від Вас:

  • Вміння читати, писати, говорити та розуміти англійськумову для спілкування з іноземними гостями, та солов'їну українську мову для кращих гостей з України.
  • Здатність ефективно працювати з внутрішніми клієнтами та зовнішніми гостями, що вимагає такту, терпіння та дипломатії.
  • Хороші навички роботи з комп'ютерними програмами.
  • Комунікабельність, відкритість, приємну зовнішність.
  • Досвід праці в будь-якому готелі буде перевагою.

Чим Ви будете займатися:

  • Опрацьовувати заявки на бронювання з різних джерел.
  • Реєструвати й здійснювати поселення гостей. Проводити оплати за проживання, виставляти рахунки, вести щоденну звітність.
  • Спілкуватися з гостями. Допомагати їм та сприяти у розв'язанні проблем, що пов’язані з перебуванням в готелі.
  • Створювати атмосферу комфорту і безпеки.
  • Співпрацювати з іншими службами готелю.

Залишилися питання? Телефонуйте за номером 067-562-12-12 (Viber, Telegram, WhatsApp).

Вже міркуєте, з чого б почали роботу? Надсилайте резюме!

Та насолоджуйтесь роботою, як ми :-)

21 вересня 2021 vakansii

- Фахівець по роботі з клієнтами. Вимоги: (бек - офіс з обов'язковим знанням англійської мови на рівні вище середнього (листування, переговори). Зп 13000-15000

- Фахівець по роботі з клієнтами. Вимоги: Англ. + Італійський; Іспанська; Польський. Зп 13000 - 15000

- Фахівець з івентів (м Нікополь). Від 8000 + 20% бонус

- Спеціаліст по підбору персоналу. Зп 9000 + 40% бонус

- Спеціаліст (Група з оплати праці). Зп 8000 - 10000

- Інженер з договірної роботи. Зп 9000 + бонус

Васіліса 097-379-48-38

Марія 096-806-80-82

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

www.interpipe.biz

14 вересня 2021 vakansii

ВАКАНСІЯ: SMM-менеджер

ВАКАНСІЯ: Помічник бухгалтера

ВАКАНСІЯ: Аналітик

25 серпня 2021 vakansii

ВАКАНСІЯ: SMM-менеджер

ВАКАНСІЯ: SEO-оптимізатор

ВАКАНСІЯ: Розробник PHP (back-end)

21 липня 2021 vakansii

Менеджер по роботі з клієнтами

15 000 – 22 000 грн

Space Deer, антишкола английского 

Привіт, ми АнтіШкола англійської мови Space Deer, і саме тобі ми пропонуємо роботу в самому крутому і амбітному колективі.

Зараз ми активно шукаємо у нашу команду менеджера по роботі з клієнтами.

Хто ця людина? Наш менеджер — обличчя компанії, бо саме його бачать наші студенти, які приходять до нас в перший раз.

Що робить менеджер по роботі з клієнтами:

  • Приймає й оброблює телефонні дзвінки, працює з базою студентів.
  • Визначає рівень володіння англійською мовою студента, підбирає потрібну групу за рівнем.
  • Допомагає з розв'язанням усіх питань студентам офісу.
  • Підтримує життєдіяльність офісу (замовлення канцелярії, госп.товарів).

Як ти зможеш визначати рівень володіння англійською мовою у клієнтів?

Якщо у тебе рівень не нижче Intermediate, то ти впораєшся, але з часом ми підтягнемо твою англійську мову до space-level, ти будеш займатися в АнтіШколі безкоштовно або заняття індивідуально з викладачем з 50% знижкою.

І якщо у тебе невеликий досвід у продажах, нічого страшного — ми тебе всьому навчимо, головне твоє бажання працювати в освітній сфері!

Щоб тобі легко було працювати, ми підготували невелике стажування, на якому тобі все розповімо і розкладемо все по поличках: ми розповімо про концепцію, методику, продаж і навчимо тебе працювати в CRM, якщо ти не вмієш.

Під час стажування ти знайдеш знання, за які багато платять на курсах з продажу і в цілому зрозумієш, як вчити англійську, щоб був результат, адже у нас свій відділ методики, який написав кожен урок з нуля.

А ще тебе чекає комфортний офіс у центрі міста, ноутбук, кава, чай, печиво, і будь-які матеріали для твого особистого зростання.

Як буде проходити твій робочий день:

Перше:

  • Ми не працюємо з холодними заявками, ти будеш дзвонити за новими заявками, які клієнти залишили самі на сайті. Кожен дзвінок — це лише перший етап, далі тобі потрібно буде призначити зустріч, на якій тобі потрібно буде визначити рівень володіння англійською мовою, провести презентацію АнтіШколи, дати корисний матеріал, відповісти на питання, що цікавлять.
  • У день ти будеш робити близько 40 — 60 дзвінків, щоб запросити на зустріч, уточнити рішення + у тебе може бути 3 — 7 зустрічей.

Друге:

  • Ти будеш підтримувати життєдіяльність офісу. Зустрічати всіх студентів, дізнаватися, як проходить їх навчання і допомагати в разі виникнення важких ситуацій. Приймати оплати за навчання, вести локальну документацію.

ТВОЯ ЗАРОБІТНА ПЛАТА

  • У тебе буде ставка +% від продажів.
  • Щоб заробити 20 000 грн., тобі потрібно буде закрити 60 угод на місяць.
  • Для порівняння, наш досвідчений менеджер закриває стільки за половину місяця і може закривати до 100 угод на місяць.
  • Чим більше ти закриваєш угод, тим більше твій % від продажів.

ГРАФІК

  • У кожному офісі працює 2 менеджери, графік умовно у 2 зміни: 9:00 — 18:00 і 11:30 — 20:30 * час перерву.
  • Твій графік може бути пн, ср, пт 11:30 — 20:30, вт, чт 9:00 — 18:00.
  • Субота через робоча з 10:00 до 17:00.
  • При необхідності можна мінятися з другим менеджером.

Якщо ти прочитав і розумієш, що це місце роботи для тебе, залишай своє резюме та супровідний лист з коротким описом чому хочеш працювати у нас. Якщо твоя кандидатура нас зацікавить — ми відповімо в протягом 48 годин і призначимо zoom зустріч.

Наш сайт

https://www.spacedeer.com.ua/

Наш YouTube канал

https://www.youtube.com/channel/UCQ7rNnORHGMBD_TVYzxAVZA

Резюме надсилати на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактний телефон: (068) 008-36-55

4 червня 2021 vakansii

Велике виробниче поліграфічне підприємство запрошує на роботу менеджера ЗЕД у відділ постачань.

Вимоги до кандидатів:

- вища освіта

- знання англійської мови

- активність, ініціативність, самостійність.

- бажання навчатися та розвиватися

Основні обов'язки:

- своєчасне забезпечення виробництва матеріально - технічними ресурсами

- пошук потенційних постачальників

- укладання договорів

- супровід угоди

- контроль доставлення сировини

- відстеження руху матеріально - технічних ресурсів

Ми пропонуємо:

- роботу на Лівому березі (пр. Слобожанський)

- офіційне працевлаштування

- цікаву роботу в команді професіоналів

- гідну мотивацію

Контактна особа: Тетяна 067 563 00 35

Сайт компанії: lunapack.com.ua

Адреса: м. Дніпро, вул. Собінова, 1

e-mail: polishko@lunapack.com.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

1 червня 2021 vakansii

Бухгалтер кухні й бару

Бухгалтер готелю

27 травня 2021 vakansii

?????????? в пошуках фінансового фахівця для ведення обліку наших клієнтів, з вищою фінансовою / економічною освітою і c просунутим рівнем володіння excel.

Ми пропонуємо:

✅Графік з 9 до 18, вихідні сб-нд

✅Офіс в центрі м. Дніпро

✅50% знижки на вивчення англійської для співробітників

Що потрібно буде робити:

- перевіряти оплати й робити рознесення послуг по клієнтах;

- вести внутрішню звітність;

-працювати з договорами контрагентів.

Viber: 0668097109

Skype: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

19 травня 2021 vakansii

Вакансія бухгалтера

Компанія «Текман» працює на ринку України вже понад 16 років в наступних напрямках: продаж електроінструменту, металообробних і деревообробних верстатів, вантажної техніки, а також сервісне обслуговування вантажної техніки.

Загальна чисельність працівників підприємства становить більше 300 співробітників. Продаж продукції здійснюється по всій території України.

Філії компанії знаходяться в Дніпрі, Києві, Львові, Миколаєві, Харкові та Черкасах.

Запрошуємо до співпраці в нашу дружну команду Бухгалтера (ділянка з реалізації).

Ми пропонуємо:

  • роботу у великій компанії, що стабільно розвивається;
  • офіційне працевлаштування;
  • повну зайнятість, 5-ти денний робочий тиждень (9:00 — 18:00);
  • компенсаційний пакет;
  • виїзні тімбілдінги й заходи.

Побажання до кандидата:

  • Вища економічна освіта.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді вiд 5-ти рокiв.
  • Впевнений користувач програм:1С, M.E.DOC, Excel.
  • Досвід роботи на торговельних підприємствах.
  • Знання бухгалтерського та податкового законодавства.

Обов’язки:

  • Реалізація товарів і послуг.
  • Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками.
  • Виписка та реєстрація податкових накладних, коригувань покупцям.

Умови роботи:

  • Конкурентний рівень заробітної плати.
  • Можливість професійного росту.
  • Відвідування семінарів і конференцій за рахунок компанії.
  • Розташування офісу — центр міста.
  • Офіційне працевлаштування, оплата лікарняних та відпустки.
  • Дружний колектив, лояльне керівництво.

Надсилайте резюме на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

18 травня 2021 vakansii

Campaign Manager

The Role:

We are looking for a Campaign Manager who will be responsible for managing advertising campaigns, monitoring and improving key advertising performance metrics (CTR, VR, Conversion Rate) based on real-time data. Also providing analytical reporting of advertising campaigns.

Key Skills & Experience:

  • Strong analytical skills
  • Excel knowledge (vlookup, summifs, pivot tables)
  • Experience in preparing analytical reports
  • Intermediate level of English
  • Highly organized, extremely detail-oriented
  • Ability to work both independently and within a team
  • Ability to work cross-functionally

Key Responsibilities:

  • Setting — up all ads within the internal systems
  • Monitoring live campaigns daily, and develop optimization recommendations to maximize performance and ensure delivery
  • Making data-driven decisions by tracking and reporting on quantitative and qualitative campaign metrics
  • Raising up technical issues, work with IT department
  • Working closely with the Account Managers from US

Bonus Qualifications (as a plus):

  • Experience in online video advertising space
  • Experience with different BI systems, database dashboard tools like Tableau/Kibana to build custom performance reports

Benefits:

  • Working in a team that inspires, and works with you to achieve industry changing goals.
  • Competitive compensation package
  • Hundreds of millions of people see your work and use our products worldwide
  • Possibility to work in a big and successful company
  • Long-term employment with 20 working days paid vacation and other social benefits
  • State of the art, cool, centrally located office with warm atmosphere, which creates really good working conditions
  • Training budget of $500 that you can use for your professional development

About LoopMe:

LoopMe was founded with the mission of closing the loop on brand advertising. Our full-stack tech platform harnesses mobile data, using a powerful combination of attribution, Artificial Intelligence and analytics to deliver outstanding campaign performance against brand outcomes — consideration, purchase intent, foot traffic and offline sales.

The company was founded by experienced mobile advertising executives Stephen Upstone (CEO) and Marco Van deBergh (CTO) in 2012. LoopMe has global offices in New York, London, Chicago, LA, Atlanta, Boston, Dallas, Detroit, San Francisco, Dnipro, Singapore, Beijing, Dubai and Johannesburg.

Please send your CV to:
Yulia Matsenko - Recruiter
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

You can find us on DOU:
https://jobs.dou.ua/companies/loopme/

Instagram: https://www.instagram.com/loopme_ukraine/?hl=en
Facebook: https://www.facebook.com/LoopMeUkraine

11 травня 2021 vakansii

Project Manager trainee

Привіт! Хочеш розпочати кар’єру в IT та долучитися до створення крутих продуктів? Тоді наше стажування на позицію Project Manager - саме те, що тобі потрібно.

Чому ми: Ти будеш навчатися керувати командою, реалізовувати проєкт з нуля, познайомишся з ризиками на проєктах. Навчаючись і працюючи з нами ти зможеш отримати експертизу в областях Real Estate, Banking, Healthcare, Farming, Logistics, Entertainment. І найважливіше, ми гарантуємо працевлаштування після завершення стажування.

Що тебе очікує: Ми пропонуємо тобі набути всіх необхідних навичок і знань необхідних для цієї позиції за 2 місяці навчання та застосувати їх на практиці під час випробувального періоду тривалістю 3 місяці. З першого дня стажування тобі допоможуть адаптуватися в компанії в якості повноцінного співробітника.

Яких знань ми очікуємо:

  • англійська не нижче Upper-Intermediate, тому що вже на випробувальному терміні ти будеш спілкуватися з клієнтами із західних країн;
  • базові технічні знання в IT: клієнт-серверна архітектура, HTTP протокол, API, mobile platforms, загальні знання про популярні мови програмування та їх фреймворки;
  • знання Agile practices Scrum, Kanban;
  • теоретичні знання SDLC;
  • гарні комунікаційні навички;
  • здатність швидко навчатися.

Буде круто, якщо у тебе вже є:

  • досвід роботи у суміжній спеціальності.
  • досвід роботи РМ в іншій сфері.
  • закінчені курси для РМ.

Цікаво? Давай знайомитися!

Надсилай нам своє резюме: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

26 квітня 2021 vakansii

WOW! ОЦЕ ТАК НОВИНА! ВІДКРИТТЯ нового концептуального магазину в ТРЦ «НАША ПРАВДА»!

ТМ MEGASPORT — національна мережа мультибрендових магазинів з продажу спортивного одягу та взуття провідних світових виробників NIKE, PUMA, NEWBALANCE та ін. запрошує в команду Продавців-консультантів, Адміністраторів, Касирів.

Сьогодні MEGASPORT — це:

  • 29 років історії успіху та визнання
  • 48 мультибрендових магазинів + інтернет-магазин
  • понад 20 світових брендів
  • розміщення в кращих ТРЦ міста
  • успішна команда серед 1000 професіоналів
  • відточені досвідом стандарти роботи
  • Українська народна премія! Мережа магазинів № 1 у 2017, 2018, 2019 рр.

Вже на старті кар'єри ти отримаєш:

  • формат friendly у роботі твоєї команди
  • якісну систему навчання для особистого і професійного розвитку
  • гарантуємо рівні можливості для стрімкого кар'єрного росту
  • оплачуваний випробувальний термін, відпустка, лікарняний
  • конкурентна винагорода, індивідуальна бонусна система
  • сезонні премії за колекцію
  • корпоративна знижка-30%
  • офіційне працевлаштування з першого робочого дня

Натомість ми чекаємо від тебе:

  • надання якісного консультування та сервісу відвідувачам магазину
  • аналізу та виконання плану продажів
  • реалізації стандартів мерчендайзингу в торговому залі
  • підтримання порядку
  • активну участь у супутніх процесах магазину
  • підтримання іміджу MEGASPORT

Якщо Ви наполегливі, ініціативні та вам вже є 18 років — ловіть можливість реалізувати себе в національній мережі мультибрендованих магазинів MEGASPORT.

Корисні посилання для знайомства з нами:

Наш сайт

Ми у ФБ

Ми в Inst

21 квітня 2021 vakansii

EnglishDom- міжнародна онлайн-школа англійської мови, одна з лідерів на території Східної Європи. Нам вже понад 10 років. Наш сайт: https://www.englishdom.com/. Робота в EnglishDom: https://www.englishdom.com/job/.

Вакансія: менеджер з фінансової роботи.

Обов'язки:

  • Аналіз звернень в службу підтримки з фінансовими / технічними питаннями
  • Процедура розгляду заяв на платформах - вебсайт, Android, Mac і iOS
  • Виконання покрівельних завдань в Google таблицях (формули, зведені таблиці)
  • Взаємодія з підрозділами компанії
  • Формування і надання внутрішньої звітності за напрямком.

Ми пропонуємо:

  • Місцезнаходження м Дніпро, вулиця Святослава Хороброго, 12
  • Графік: пн-пт 9: 00-18: 00
  • 50% - знижка на навчання англійської
  • 50% - оплата професійного навчання, мітапов, семінарів і тренінгів;
  • Можливість професійного розвитку
  • Цікаві завдання і можливість прокачати скіли
  • Крута команда фахівців, орієнтована на результат
  • Офіційне оформлення, оплачувані відпустку та лікарняний.

Контакти для зв'язку: Ткаченко Дар'я +380994608291 Telegram, Viber.

9 квітня 2021

В редакції газети "Все про бухгалтерський облік" відкрито вакансію для студентів - коректор.

vakansii

26 лютого 2021 vakansii

ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ« М'ЯСНА ВЕСНА» запрошує у свою команду співробітника, який готовий розвиватися в напрямку бухгалтерського обліку.

У нас відкрита вакансія бухгалтера на ділянку реалізації.

Чому ми готові розглянути без досвіду роботи?

Ми вважаємо, що молодий фахівець - наш фахівець.

Ми готові ростити й ділитися досвідом, а також навчити всього, що знаємо самі.

Ти наш кандидат якщо:

- розумієш, а скоріше навіть знаєш хоча і не на високому рівні, основи бухгалтерського обліку;

- хочеш особистого і професійного розвитку;

- готовий працювати під чуйним керівництвом професіонала;

- хочеш побачити результат.

Гарантуємо:

- професійний розвиток та навчання;

- офіційне оформлення в «БІЛУ», я б навіть сказала так, в «БІЛОСНІЖНУ»;

- дуже гідний рівень заробітної плати, який вище за ринкову для кандидатів без досвіду роботи.

Локація: м. Дніпро, вул. Ламана, 19.

Що доведеться робити?

- забезпечити повне відображення інформації, що міститься в первинних документах з обліку реалізації продукції, на рахунках бухгалтерського обліку;

- вести облік реалізації продукції в повному обсязі

- робота з первинними документами;

- підготовка проміжних розрахунків для обліку реалізації продукції;

- брати участь у проведенні інвентаризації товарної продукції в фірмових магазинах.

Зацікавили?

Надсилай резюме або коротке есе про себе на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. і я зв'яжуся з тобою для обговорення всіх деталей і призначення очної зустрічі з керівником.

Виникли питання?

Мій контактний телефон 073-260-95-01, Ірина.

Про нас http://mvesna.com.ua/

Буду рада знайомству та зустрічі!

26 лютого 2021 vakansii

Компанія "АПК-ИНВЕСТ" – провідне агропромислове підприємство на ринку України, національний лідер промислового виробництва охолодженої свинини, власник товарного бренду "М'ясна весна" і фірмовій роздрібній мережі, запрошує у свою команду економіста!

Успішний кандидат на цю позицію відповідатиме наступним вимогам:

  • Кандидат з повною вищою освітою, або бакалавр (економіка підприємства / облік і аудит / фінанси / банківська справа / економічна кібернетика та ін.);
  • Готовність отримувати нові знання, уміння працювати з великими обсягами інформації, грамотність і скрупульозність при складанні і аналізі документів.

Вашими функціональними обов'язками будуть:

  • Готувати й складати договори страхування;
  • Контролювати оплати страхових платежів;
  • Планувати витрати по страхуванню;
  • Комунікація зі співробітниками інших підрозділів із питань страхування;
  • Працювати з проєктами кредитних і лізингових договорів;
  • Працювати з фінансовою звітністю.

Ми пропонуємо:

  • Прозора заробітна плата;
  • Графік: 5/2 (9: 00 - 18: 00);
  • Офіс в центрі міста;
  • Соціальні гарантії згідно КЗоТ;
  • Самі шумні й веселі корпоративні заходи, тимбілдинг;
  • Почуття упевненості в завтрашньому дні й гордості за свою Компанію.

За детальною інформацією звертайтесь за номером: т. 073-312-58-56 (Юлія – менеджер з персоналу)

Або на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

25 лютого 2021 vakansii

Запрошуємо на роботу фахівця контакт-центру (вхідні дзвінки) в ConcordBank

Кого ми шукаємо:

  • Досвід роботи в колл-центрі від 6 місяців (бажано, але якщо ти крутий, то розглянемо твоє резюме, навіть якщо ти не маєш д/р);
  • Вміння працювати в мультизадачному режимі (буде багато дзвінків та спілкування, особливо вдень);
  • Вільна українська та російська мови;
  • Бажання вчитися. Необхідно буде вивчити продукти банку та навчитися працювати з програмними комплексами.

Що треба робити:

  • Розв'язувати питання клієнтів з першого звернення.
  • Спілкуватись з клієнтами в месенджерах і за телефоном;
  • Швидко та якісно надавати консультації клієнтам: фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію та знаходити відповіді на питання.

Умови, які ми забезпечуємо:

· Навчання всім програмним комплексам за рахунок банку;

· З/п 13 000 грн (залежно від виконання KPI)

  • Змінний графік роботи:

2 денні зміни (09:00-21:00); /2 вихідні;/2 нічні зміни через (21:00-09:00) (вони обов'язкові ! ) / 2 вихідні.

  • Комфортабельний офіс в центрі міста: вул. Старокозацька, 37
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування;

Відправляйте резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або телефонуйте за номером 050-541-16-41

Можливо ми чекаємо саме на Вас!

19 лютого 2021 vakansii

Компанія Together Networks шукає Фахівці на позицію International auditor.

Together Networks - всесвітньо відома соціальна онлайн-платформа, яка входить в топ 3 найпопулярніших компаній у своїй вертикалі й оперує в більш ніж 50 країнах, обслуговуючи понад 110 мільйонів користувачів.

Необхідні навички:

  • від 1 року досвіду професійного аудиту / бухгалтерського обліку (досвід роботи в аудиторській компанії - буде плюсом);
  • досвід роботи в супроводі компаній нерезидентів, здача звітів (VAT, Corporate tax);
  • супровід зовнішнього аудиту компаній (буде плюсом);
  • знання та успішна практика звітності по МСФО (буде плюсом);
  • рівень англійської мови Upper Intermediate;
  • багатозадачність, активність.

Ключові завдання вакансії:

  • підготовка фінансової звітності для зовнішнього аудиту;
  • участь в здачі квартальних ПДВ звітів і річних звітів компаній нерезидентів;
  • супровід щорічного аудиту;
  • ділове листування із зовнішніми аудиторами;
  • управління фінансовими потоками;
  • підготовка документації на запити банків.

Компанія готова запропонувати:

  • компенсацію 50% від вартості курсів іноземної мови та занять спортом;
  • корпоративну медичну страховку (компанія компенсує 50% вартості);
  • оплачувана відпустка і лікарняний;
  • корпоративні заходи й тімбілдинги;
  • можливість відвідування конференцій і тренінгів за рахунок компанії.
27 січня 2021 vakansii

Міжнародна IT компанія Yellow Stone запрошує тебе до співпраці якщо ти володієш однією з таких мов як – англійська, німецька, французька, італійська або іспанська.

Ми шукаємо фахівця, який допоможе зробити сервіси компанії більш ефективними й зручними, надаючи підтримку користувачам.

Якщо ти знаєш одну з перелічених мов на рівні Upper Intermediate, активний і відповідальний, у тебе є всі шанси отримати роботу в продуктовій IT компанії!

 Мета компанії - створювати кращі умови для модернізації та розвитку ігрових продуктів будь-якого ступеня складності згідно з потребами клієнта. Що ми від тебе чекаємо: · Знання іноземної мови на рівні B2 і вище (володіння технічної мови не обов’язково);· відповідальне ставлення до роботи;· вміння працювати в режимі багатозадачності;· досвід у продажах буде також плюсом. Решті навчать досвідчені наставники, ти отримаєш необхідні навички та знання для комфортного початку роботи. Компанія пропонує: · гнучкий графік роботи;· можливість добре заробляти, стабільний дохід з прив'язкою до курсу USD;· активна практика усної та письмової іноземної мови при спілкуванні з іноземними користувачами;· роботу в сучасній IT компанії, яка зацікавлена в зростанні й розвитку своєї команди;· зручне розташування офісу;· обіди, оплачувані компанією, кава і чай, солодощі та фрукти;· компенсація 50% витрат на відвідування курсів будь-якої іноземної мови та спортзалу;· яскраве корпоративне життя, незабутні свята;· комфортні умови праці: затишний офіс, обладнане робоче місце;· зона відпочинку, настільний теніс, настільний футбол, спортивний куточок. Швидше відправляй своє резюме та починай свій шлях у сучасній компанії!

Telegram: @jul0404

Skype: cid.72aba0cbfea1dd54

Telegram: @Anna951

Skype: .cid.7cbabaa21badee0a

11 січня 2021 vakansii

Мы компания, которая напрямую работает с Американским бизнесом!

Мы обслуживаем: - транспортные компании разного формата - IT компании - сферы обслуживания международного формата

У нас прямые контракты!

Но, фишка в том, что мы находимся в Днепре и работа эта из офиса!

Мы сейчас находимся в поиске молодых специалистов с отличным знанием английского языка!

Это отличный шанс для молодых людей набраться опыта в международной компании, при этом комфортно совмещать любую форму обучения с работой - так как мы работаем с Америкой по их часовому поясу - время в основном вечернее и ночное + отличная языковая практика!! 

https://sprovide.pro/

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

11 січня 2021 vakansii

Початок кар'єри для тих, хто хоче діяти вже зараз!

АТ «АКБ «КОНКОРД» запрошує студентів останніх курсів з факультету «прикладної математики» та кафедри «економічної кібернетики» на відкриту вакансію - Фахівець з бізнес- процесів

На Вас чекають наступні посадові обов`язки:

  • Розробка нових та оптимізація існуючих процесів у банках;
  • Розробка технічних завдань за автоматизацією бізнес-процесів;
  • Розробка методичних матеріалів та методологічне забезпечення опису бізнес-процесів банку.

Критерії оцінки:

  • Відповідність розроблених бізнес-процесів вимогам;
  • Якість та швидкість моделювання бізнес-процесів.

Наші побажання до Кандидатів:

Розуміння бізнес-процесів, написання інструкцій.

Аналітичні здібності, висока старанність, ініціативність;
високі комунікативні здібності та працездатність; бажання рости і розвиватися

Умови, які ми забезпечуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;
  • Соціальні гарантії згідно чинного законодавства, медичне страхування;
  • Корпоративне навчання за рахунок банку;
  • Підтримка цікавих ідей та ініціатив розвитку, повага до вашої роботи, допомога колег по всім питанням;

Банк Конкорд — приєднайся в команду, підключись до всесвіту!

https://concord.ua/

https://www.facebook.com/concord.ua/

https://www.instagram.com/concordbank

11 січня 2021 vakansii

Наша онлайн-платформа OLTP (Online Transactional Processing platform) www.cysend.com продает более 20 000 цифровых продуктов онлайн и магазинам во всем мире. Ежедневно транзакции проводятся в более, чем 100 различных валют. Это сложная и быстро развивающаяся среда. Мы не работаем на подряде и не занимаемся аутсорсингом. Мы разрабатываем и поддерживаем собственное программное обеспечение. Наша команда говорит на 11 языках.

Мы ищем переводчика на немецкий язык в Днепре на постоянную работу.

Мы не ищем удаленных сотрудников или агентства по переводу.

Обязанности:

  • переводы с/на немецкий язык;
  • ведение корреспонденции и другие.

Требования к навыкам, образованию и опыту:

  • высшее образование в сфере филологии, журналистики или маркетинга
  • высокий уровень самоорганизации, способность оптимизировать свою работу и самостоятельно находить решения задач
  • навык эффективного поиска и систематизации информации
  • немецкий язык (родной или продвинутый уровень)
  • английский язык (средний уровень)
  • русский язык (грамотная письменная и устная речь)
  • опыт работы переводчиком, копирайтером, или агентом клиентской поддержки, или в продажах с использованием немецкого языка

С нами вы получите:

  • постоянную работу без переключения на 100 других проектов;
  • долгосрочные перспективы;
  • участие в уникальном проекте, не имеющем аналогов в мире;
  • конкурентоспособную зарплату;
  • оплачиваемые больничные и отпуск;
  • удобное рабочее место;
  • сплоченный коллектив единомышленников;
  • постоянный профессиональный и личностный рост;
  • корпоративные курсы.

Если вы соответствуете всем вышеизложенным требованиям и заинтересованы в работе в динамично развивающейся компании, заполняйте анкету по ссылке.

26 листопада 2020 vakansii

«ЛОГОС» - це молодіжна, активна, дружна команда, об'єднана великою метою - зробити цей світ кращим, а людей - більш здібними. Працюючи у нас в команді, співробітники не тільки навчають інших легко, зрозуміло і цікаво, але також виявляють свої знання, творчість і розкривають власний потенціал.

Наші досягнення:

  • нам вже більш як 26 років;
  • в нашій компанії працює понад 250 співробітників;
  • наші центри успішно працюють в 3 містах України;
  • 10 років поспіль ми займаємо I місце у світі по розширенню серед шкіл Прикладної освіти.

У своїй роботі наші викладачі застосовують ефективну методику, яка відроджує інтерес до навчання.

 Наша мета - надаючи якісне навчання, допомагати дітям і дорослим отримувати потрібні їм знання і досягати своїх цілей в житті.

Запрошуємо на роботу до нас творчого, доброго і люблячого дітей викладача англійської мови та викладача молодшої школи!

Працюючи у нас Ви отримаєте:

  • повноцінне навчання нашої методики викладання;
  • індивідуальний графік роботи (є можливість зайнятості в 1 і у 2 половині дня);
  • все необхідне для проведення уроків (програми, посібники, додаткові матеріали);
  • стабільне завантаження учнями цілий рік;
  • можливість впливати на свій рівень доходу (залежить від Вашої кваліфікації та кількості учнів);
  • можливість кар'єрного росту - 95% наших керівників виросли з лінійного персоналу;
  • як бонус всі наші співробітники мають 50% знижки на всі послуги нашого центру.

Що від Вас потрібно:

  • якісно знати профільні предмети;
  • допомогти учневі досягти бажаного результату.

А де і з ким Ви будете працювати, можете подивитися на наших сторінках:

https://apslogos.com/

https://www.facebook.com/apslogos/

https://www.instagram.com/logos_dp/

Вакансія відкрита на філіях: вулиця Воронцова 77, вулиця Старокозацька 11.

Надсилайте швидше нам своє резюме, пишіть у Viber, чи телефонуйте за номером:067 628 55 58 або 067 640 70-56.

4 листопада 2020 vakansii

В компанию AELITA для работы с автомобильными брендами требуется менеджер по маркетингу и рекламе.

Наш идеальный кандидат:

  • Знает и понимает основы стратегического маркетинга, знает и умеет правильно использовать такие понятия, как: целевая аудитория, путь клиента, брендинг, медиа-планирование, PR;
  • Обладает знаниями в современных каналах Digital маркетинга и умеет поставить задачу специалистам по контекстной рекламе и таргетологу (преимуществом будет непосредственная работа с GoogleAds, Facebook Ads);
  • Понимает как работать с такими каналами коммуникаций как: радио, наружная реклама директ-маркетинг (смс-рассылки), пресса, ивент-маркетинг (организация презентаций автомобилей);
  • Умеет находить правильный и нужный канал коммуникации с целевой аудиторией;
  • Умеет создавать интересные, креативные идеи для продвижения брендов;
  • Уверенный пользователь ПК: Google таблицы, Excel, Word, Power Point.
  • Умение работать с договорами, первичной (в том числе бухгалтерской) документацией.

Что мы предлагаем?

  • Работа с мировыми брендами автомобильной индустрии;
  • Возможность обучения и развития за счет компании;
  • Работа в дружной команде единомышленников;
  • Официальное оформление и соц.пакет;
  • График работы: 9:00 — 18:00;

Предпочтение будет отдано соискателю с высокой степенью ответственности, исполнительности и коммуникативности.

Ждем ваше резюме ОБЯЗАТЕЛЬНО С ФОТО!

Обязательно прилагайте к резюме КОПИИ ДИПЛОМОВ (с дополнением), а так же ссылки на ваши профили в Facebook (если имеются).

ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ УСЛОВИЕ К СОИСКАИТЕЛЯМ: КРАСНЫЙ ДИПЛОМ О ВЫСШЕМ ОБРАЗОВАНИИ (без опыта работы).

т. 067-632-24-42 0562-323-001

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

23 жовтня 2020 vakansii

Together Networks - всесвітньо відома соціальна онлайн-платформа, яка працює більш ніж в 50 країнах, обслуговуючи понад 110 мільйонів користувачів, входить в ТОП-3 компаній у своїй ніші на західному ринку!

Компанія в активному пошуку Foreign phone operator зі знанням французької мови – фахівця для надання сервісної підтримки іноземним клієнтам компанії.

Чудова можливість підтримувати й вдосконалювати свій рівень французької, спілкуючись з носіями мови, поєднувати роботу і навчання і розвиватися в сильній команді однодумців.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (повна / неповна) або студент останніх курсів;
  • рівень усного та письмового французького від рівня В2 і вище;
  • можливість працювати 40 годин на тиждень (передбачені вечірні та нічні зміни);
  • знання англійської мови буде плюсом;
  • вміння швидко засвоювати інформацію.

Майбутні задачі:

  • надання сервісної підтримки клієнтам компанії в онлайн-чатах і по телефону (тільки вхідна лінія);
  • допомога у розв'язанні питань, що виникли в ході користування сайтами компанії.

Що ми пропонуємо:

  • розвиток у великій міжнародній IT-компанії;
  • гнучкий графік роботи, денні, вечірні зміни: 8: 00-16: 00, 16.00-24.00, 24: 00-8: 00;
  • оплачувані стажування і навчання;
  • оплачувана відпустка 20 календарних дня і лікарняний лист;
  • оплата таксі після вечірньої й на нічну зміну;
  • компенсація обідів;
  • круті корпоративні заходи;
  • компенсація витрат на відвідування курсів англійської та спортзалу;
  • кімната відпочинку та ігрова;
  • кава, чай, молоко, солодощі кожен день;
  • в колективі дружна атмосфера, всі молоді веселі, завжди підкажуть і допоможуть.

Лови свій шанс почати кар'єрний шлях в IT-компанії, швидше відправляйте резюме

 Скайп live:.cid.7cbabaa21badee0a

Телеграмм: @Anna951

21 жовтня 2020 vakansii

Стажер/Intern

Скористайся шансом пройти стажуванння у команді професіоналів німецького банку ProCredit Bank, що працює в Україні вже понад 15 років.

Якщо ти:

  • студент 4 або 5 курсу
  • знаєш англійську мову (Upper Intermediate) та хочеш використовувати її у роботі
  • любиш досягати поставленої мети та не боїшся нових знань
  • хочеш отримати міжнародний досвід

Ми пропонуємо тобі:

  • оплачуване стажування
  • гнучкий графік (4 або 8 годин на день)
  • отримання досвіду у відділах головного офісу (м.Київ) та відділеннях у найбільших містах України (Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів)
  • комфортні умови праці
  • можливість отримати роботу

Для того, щоб потрапити на співбесіду та пройти стажування, надсилай своє резюме.

https://rabota.ua/ua/company763/vacancy7671681

21 жовтня 2020 vakansii

Client Relationship Manager

Хрусь... Хрусь...

Ти теж це чуєш? Це ламаються стереотипи про роботу в банку, поки ти читаєш опис вакансії від ПроКредит.

Бо тут немає місця:

  • для бюрократії, а значить довгих прийнятів рішень.
  • для ієрархії, а значить страху звернутись на «ти» до будь-кого за допомогою;
  • для паперових операцій, а значить кас, черг і нудної роботи.

А ще ми цінуємо:

  • тебе, а не твій диплом чи кількість років досвіду;
  • бажання навчатись, тому пропонуємо безліч тренінгів як в Україні так і за кордоном;
  • hardworking, тому створили зручні офіси та підтримуємо work-life balance

Тому, якщо у тебе в арсеналі:

  • вища освіта (4 курс включно);
  • знання англійської мови вище середнього (наші тренінги і відрядження закордон неможливі без English, соррі);
  • готовність постійно навчатись, бо без цього професійний ріст просто не можливий.

Тоді ти легко зможеш:

  • не тільки знаходити клієнтів, а й вести переговори;
  • аналізувати реальний бізнес та фінансувати круті компанії;
  • в перервах між залученням клієнтів і фінансовим аналізом, робити тисячу і одну важливу справу;

Якщо ти досі не віриш, що таке можливо - відправляй резюме і давай знайомитись.

https://rabota.ua/ua/company763/vacancy5105014

21 серпня 2020 vakansii

Наша компания «Научно-производственная фирма СВК», основана1993 года, является одним из ведущих разработчиков и производителей химической продукции бытового и промышленного назначения.

Мы являемся владельцем товарного бренда «Пуся», «Пуся FRESH», «Эконом», «Super Wash»

На базе предприятия ведутся активные исследования по изучению возможностей производства новых химических продуктов, а также ведется беспрерывный процесс контроля качества выпускаемой продукции и сырья командой высококвалифицированных технологов различных направлений.

Мы продолжаем расти и развивать компанию, именно поэтому ищем в свою команду «маркетолога»

Нам Важно:

  • высшее образование в сфере маркетинга,
  • практический опыт работы,
  • коммуникабельность, аналитическое мышление, системность;
  • MS Excel, PowerPoint. Будет плюсом знание Photoshop.

Задачи в должности:

  • разрабатывать и выводить на рынок новые бренды
  • разрабатывать дизайн упаковки и маркировки ассортимента нового бренда,
  • подготавливать технические задания для создания упаковки продукта и POS-материалов,
  • подготавливать описания и рекламные тексты продуктов для сайта и каталогов.
  • анализировать ассортимент и маркетинговую активность конкурентов;
  • планировать маркетинговые затраты.

Почему наши проекты будут Вам интересны:

  • Мы создаем и активно развиваем новые Торговые марки национального уровня, у Вас есть возможность стоять у их истоков и управлять их развитие
  • У нас есть успешный практический опыт и мы готовы им с Вами поделится.
  • Решая сложные задачи, Вы активно прокачаете свои профессиональные навыки.
  • Мы чтим КЗоТ Украины и соблюдаем нормы трудового законодательства.

Подробнее о вакансии расскажем по тел. 0676119532

Узнайте о нас больше: https://www.svk.ua/

Место работы: г. Днепр, Правый берег, ул.Мандрыковская,47р-н Победа 1

14 серпня 2020 vakansii

Школа "IKnow English School" оголошує розшук на посаду English Teacher !

Для нас важливий:

✔English level Advanced +
✔Досвід навчання дорослих від 1 року

Наш teacher отримає:

✔Міні-CELTA курс на початку роботи
✔Міжнародні сертифікати за рахунок школи
✔Високу заробітну плату та постійний розвиток
✔Sport & Beauty компенсації
✔Колектив, про який можна тільки мріяти
✔Офіс в центрі Дніпра (Новий центр).

Очікую вашого дзвінка - 067 640 27 44 (Валерія) та резюме : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

30 липня 2020 vakansii

Українська промислова компанія шукає фахівця по роботі з клієнтами до відділу супроводу продажів труб на ринки Близького Сходу та Америки.

Вимоги до кандидата:

- вища освіта в області економіки

- англійська мова - Intermediate і вище

- досвід роботи від 1 року в Back-office буде перевагою

- бажання розвиватися

- аналітичне мислення, навички роботи з великим обсягом інформації, добра самоорганізація.

Компанія пропонує:

- стабільну роботу з повним соціальним пакетом

- дружних і чуйних колег

- цікаві задачі

- участь у корпоративних заходах

- графік роботи: з 9.00 до 18.00, п’ятниця: з 9.00 до 16.45

Місце роботи: центр міста.

Якщо Вас зацікавила ця вакансія, звертайтесь за тел.: (056) 722-24-13,
(099) 263-12-16, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., відділ організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Дніпропетровського обласного центру зайнятості.

3 липня 2020 vakansii

Компанія «АПК-ІНВЕСТ» – провідне агропромислове підприємство на ринку України, національний лідер промислового виробництва охолодженої свинини, власник товарного бренду «М'ясна весна» і фірмової роздрібної мережі, запрошує у свою команду Економіста з фінансової роботи.

Вимоги:

• Вища освіта (Економіка підприємства, фінанси, облік і аудит, менеджмент, банківська справа)
• Випускник Вишу,
• Уважність, відповідальність, здатність працювати інтенсивно з великою кількістю завдань, старанність, здатність до навчання.

Обов'язки:

• Обробка платіжних документів;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Взаємодія з банками;
• Ведення ЗЕД договорів (експорт, імпорт, закриття валютного контролю);
• Участь в бюджетуванні.

Умови які ми надаємо:

• Прозора заробітна плата (обговорюється на співбесіді);
• Графік: 5/2 (9:00 - 18:00);
• Офіс в центрі м. Дніпро;
• Соціальні гарантії згідно З КЗпП;
• Самі гучні та веселі корпоративні заходи, тімбілдінг;
• Почуття впевненості в завтрашньому дні й гордості за свою Компанію.

Зацікавила наша пропозиція? Тоді телефонуй: +380733125856 – Юлія.

12 травня 2020 vakansii

Хотите стать частью фантастической monoteam?

Вакансия: Волшебник Клиентской поддержки

Локация: Днепр

Старт обучения — Июнь

В период карантина обучение и работа — дистанционно.

Как только завершается карантин, продолжаем работу в офисе г. Днепр (остановка "Театр оперы и балета”).

Мы всегда в поиске талантливых и человечных сотрудников, с которыми все невозможное становится возможным!

Вы готовы свернуть горы ради Клиента?

Готовы к проактивной и клиентоориентированной работе

У Вас высокий уровень грамотности, крутая скорость печати и вы умеете работать в режиме многозадачности?

Это все о тебе?

Отправляйте резюме на почту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В теле письма укажите, пожалуйста: должность, параметры ПК

Будем делать этот МИР ЛУЧШЕ!

Подробнее о вакансии тут.

24 квітня 2020 vakansii

Описание вакансии:

Ищем опытного копирайтера, который хочет развиваться вместе с проектом, и кто поможет нашему украинскому продукту eSputnik стать лучше.

Работая с нами у тебя есть реальная возможность проявить все свои сильные стороны, стать экспертом в области email маркетинга и получить массу знаний и навыков в написании крутых текстов.

Что тебе поможет с нами подружиться:

  • Опыт написания текстов, которые хочется читать от корки до корки и публиковать во всех соцсетях.
  • Продвинутый уровень знаний украинского и русского языка.
  • Опыт работы копирайтером или редактором.
  • Понимание принципов написания продающих текстов.
  • Интерес к маркетингу, интернет-маркетингу, SMM, email-маркетингу.

Будет плюсом:

  • Понимание seo.
  • Понимание crowd маркетинга.

Твоими обязанностями будет:

  • Написание русскоязычных статей в наш блог, работа с контентом, подготовка seo статей.
  • Подготовка материалов для пресс-релизов, гостевых постов, обзоров, и т.д.
  • Мониторинг информационного поля, предложение актуальных тем, формирование контент планов.
  • Анализ эффективности опубликованных статей, и оптимизация контента.

Работая с нами ты получишь:

  • Достойный уровень заработной платы.
  • Комфортные условия труда и всевозможные плюшки, которые к этому прилагаются.
  • Офис в центре города.
  • Удобный гибкий график (восьмичасовой), пн-пт.
  • Оплату тренингов, семинаров и конференций.
  • Отпуск 18 рабочих дней.
  • Оплачиваемые больничные.
  • И конечно же душевную атмосферу в дружном коллективе, в который есть риск влюбиться.

О проекте:

eSputnik — украинский проект автоматизации маркетинга в B2C сегменте. Наша история началась 7 лет назад. За это время из маленького стартапа мы превратились в регионального лидера в сфере емейл-маркетинга. На сегодня

— 9 из 10 крупных интернет-ритейлеров Украины работают с нами. И теперь мы активно работаем над тем, чтобы наш сервис стал таким же популярным в Европе и Америке.

Каждую неделю мы обновляем систему, внедряя новые практики емейл-маркетинга, с учетом отзывов и пожеланий клиентов.

Мы всегда рады появлению в команде талантливых людей. Ждем твое резюме на почту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Действуй! Возможно мы ищем именно тебя.

24 квітня 2020 vakansii

Call-centr «Yellow stone» (технологическая платформа для бизнес-решений в развлекательной индустрии) приглашает к сотрудничеству ОПЕРАТОРОВ.

Кого мы ищем: - Сотрудника со знанием английского языка на уровне выше среднего;

- сотрудника ,который готов работать по графику: 2 дня с 08.00 до 20.00, 2 дня выходных, 2 дня с 20.00 до 08.00.

- коммуникабельного;

- энергичного;

- кто может быстро учиться новому.

Что надо делать: - Общаться с клиентами по их проблемам на игровом сервере и решать их;

- вести с клиентами деловую переписку.

Что мы предлагаем:

- Комфортное место работы в районе ул.Казакова;

- Возможность совершенствовать знание английского языка;

- Возможность профессионального и карьерного роста;

- Стабильную оплату труда по действующему курсу доллара: 1-й месяц обучения – 400 у.е., со 2-го месяца зарплата 500 у.е. по курсу.

Готов ответить на Ваши вопросы: 098-096-10-34, Константин, консультант по подбору персонала.

13 березня 2020 vakansii

Call-centr «Yellow stone» (технологическая платформа для бизнес-решений в развлекательной индустрии) приглашает к сотрудничеству ОПЕРАТОРОВ.

Кого мы ищем: - Сотрудника со знанием немецкого языка на уровне выше среднего;

- сотрудника ,который готов работать по графику: 2 дня с 08.00 до 20.00, 2 дня выходных, 2 дня с 20.00 до 08.00.

- коммуникабельного;

- энергичного;

- кто может быстро учиться новому.

Что надо делать: - Общаться с клиентами по их проблемам на игровом сервере и решать их;

- вести с клиентами деловую переписку.

Что мы предлагаем:

- Комфортное место работы в районе ул.Казакова;

- Возможность совершенствовать знание немецкого языка;

- Возможность профессионального и карьерного роста;

- Стабильную оплату труда по действующему курсу доллара: 1-й месяц обучения – 400 у.е., со 2-го месяца зарплата 500 у.е. по курсу.

Готов ответить на Ваши вопросы: 098-096-10-34, 050-453-46-30 Константин, консультант по подбору персонала.

13 березня 2020 vakansii

Помічник керівника зі знанням англійської мови

БаДМ, ТОВ 
Фармацевтика, аптеки; більше 1000 співробітників

Дніпро, вулиця Панікахи, 2Б, 6,7 км від центру 

Повна зайнятість. Досвіт роботи від 1 року. Вища освіта.

Опис вакансії

Компанія «БаДМ» — національний лідер серед дистриб’юторів на ринку медикаментів та засобів медичного призначення оголошує конкурс на посаду Помічника керівника

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи помічником перших осіб компанії від 3-х років;
  • Знання англійської мови, письмовий та усний на рівні Upper-Intermediate (бажано);
  • Відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, уважність.

Основні функціональні завдання:

  • Ведення ділової переписки, консолідація даних;
  • Робота з комерційною документацією, спілкування з постачальниками;
  • Ведення протоколів нарад;
  • Прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
  • Організація прийому відвідувачів, підготовка проведення переговорів і зборів;
  • Бронювання готелів, квитків;
  • Організація життєдіяльності офісу.

Ми пропонуємо:

  • Гідна заробітна плата;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Комфортні умови праці, team building, корпорпоративне начання (майстер-класи, тренінги).

+38 (056) 747-02-12; +38 (099) 688-16-87
e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

25 лютого 2020 vakansii

What we’re looking for

- Proactive and Youthful
- Creative and energetic
- Advanced English Skill Level
- Excellent written and verbal communication skills
- Excellent presentation skills
- Result-oriented person with high level of self-organization.
- Goal-oriented
- Persistent and hardworking
- Understanding of basic IT technologies

What we offer

- A talented and passionate team ready to consult on necessary research data
- Engaging work on super interesting and diverse projects
- Engineering and business training inside the company and externally — conferences in Ukraine, Europe, USA
- Mentorship and reviews to support your professional development
- Individual development plan with maximized opportunities for skills upgrade
- Career growth
- Chance to work with our best developers

All the traditional perks

- Paid vacations and sick leave
- A broad stack of tech, from live-streaming to cartographic services
- Extensive and ever-growing technical library with an opportunity to order books
- In-office English lessons
- Warm and friendly working environment
- Corporate events and meetings
- Comfortable office in the city center
- Tea, coffee, milk, and cookies regularly

Alina Ignatenko
HR-Manager
MindStudios FacebookTwitterDribbbleBehance
19 лютого 2020 vakansii

Детское конструкторское бюро "КУБИКИ" приглашает на работу преподавателя по направлению "Развивающие занятия с LEGO".

Работа по высокоэффективной методике раннего развития с LEGO с использованием готовой программы.

График работы: будни вечер, выходные днем.

Оплата работы почасовая. 

Если Вас заинтересовала вакансия, направляйте резюме на e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Дополнительная информация по тел. 067 617 19 77

www.kubiki.pro

6 лютого 2020 vakansii

Нам в команду CooverBox требуется энергичный и креативный человек.

Наш идеальный человек:
- любит фотографировать, снимать видео, писать тексты
- любит не мыслить штампами
- каждый день стремится к "лучшей версии себя"
- при этом ценит системность во всем, что он созидает

Что у нас делать:
- Фотографировать продукцию, людей, производственный процесс и работать с чужими фото.
- Пилить сториз в ФБ и Инсте каждый день
- Писать очень полезные статьи по подарочной упаковке с фото и видео
- Анализировать траффик из различных интернет источников и формировать его путем настройки интернет рекламы (ФБ/Инста/Гугл) + работать с подрядчиками по этой тематике
- Каждый день делать мир чуть красивее

Нам обязательно нужен человек из Днепра, но нам не обязательно что-бы он сидел с утра до вечера в офисе (Малиновского 124). На производство можно приезжать 1-3 раза в неделю для генерации контента, а далее все делать из дому либо с удобного и комфортного места для удаленной работы.

Нам подходят и студенты 4-5 курса (в идеале маркетинговой направленности), которые запросто смогут совмещать учебу и получение реального практического опыта в действующей компании.

Условия при личном общении.

Писать лучше всего в мессенджеры Телеграм/Вайбер +380667277557 Артем

 

24 січня 2020 vakansii

Вакансії від компанії ProCredit Bank

Part-time jobs:

Стажер/ Intern (3-6th year students) ­­– Dnipro
https://rabota.ua/company763/vacancy7671681

Full-time jobs:

Консультант з банківських послуг/ Client Advisor – Dnipro
https://rabota.ua/company763/vacancy5283231

Менеджер по роботі з клієнтами/ Client Relationship Manager – Dnipro
https://rabota.ua/company763/vacancy5105014

Короткий опис компанії:

ПроКредит Банк – це комерційний банк, акціонером якого є німецький ПроКредит Холдинг.Банк має максимально можливий в Україні рейтинг від міжнародного рейтингового агентства Fitch Ratings.

ПроКредит Банк як організація постійно вдосконалюється й прагне бути на крок попереду мінливих умов, в яких працює. Група ПроКредит інвестує значні кошти в тренінги для вдосконалення нашої організації. Відчуття спільної справи й мова також культивуються завдяки тренінгам на рівні групи з гуманітарних наук, етики, англійської мови.

Наш сайт : https://www.procreditbank.com.ua

Фейсбук : https://www.facebook.com/procreditcareer

Telegram : https://t.me/procreditcareer

17 січня 2020 vakansii

Вакансия 1

Специалист клиентской поддержки авиакомпании WizzAir со знанием немецкого языка.

Мы предлагаем:

  • Возможность хорошо зарабатывать! Ставка -18 000 грн + бонус 5 000-7 000 грн.
  • Комфортный график работы (полный рабочий день, частичная занятость).
  • Работу в компании, которая является одним из лидеров в сфере контактных центров;
  • Развитие внутри компании (возможность попробовать себя в других отделах);
  • Работу в молодом simply-коллективе;
  • Все для яркой корпоративной жизни: тренинги, семинары, мастер- классы, тематические дни, корпоративы;
  • Добираться к нам удобно:) Локация — центр  г. Днепр, проспект Гагарина, 77

Основными обязанностями будут:

  • Информационное сопровождение пассажиров авиакомпании;
  • Бронирование авиабилетов;
  • Расчеты стоимости авиабилетов;
  • Регулирование вопросов, связанных с отменой и задержкой рейсов;
  • Оформление дополнительных услуг.

Требования:

  • Иметь хорошие коммуникационные навыки;
  • Владеть немецким языком на уровне B2 и выше (разговорный уровень).
  • Наши контакты:

    067 -208-30-54, 067-322-96-23

  • Ссылка на вакансию на work.ua

Вакансия 2

Специалист клиентской поддержки авиакомпании WizzAir со знанием английского языка.

Мы предлагаем:

  • Возможность хорошо зарабатывать! Ставка -8 000 грн + бонус 2 000-4 000 грн.
  • Комфортный график работы (полный рабочий день, частичная занятость).
  • Работу в компании, которая является одним из лидеров в сфере контактных центров;
  • Развитие внутри компании (возможность попробовать себя в других отделах);
  • Работу в молодом simply-коллективе;
  • Все для яркой корпоративной жизни: тренинги, семинары, мастер- классы, тематические дни, корпоративы;
  • Добираться к нам удобно:) Локация — центр  г. Днепр, проспект Гагарина, 77

Основными обязанностями будут:

  • Информационное сопровождение пассажиров авиакомпании;
  • Бронирование авиабилетов;
  • Расчеты стоимости авиабилетов;
  • Регулирование вопросов, связанных с отменой и задержкой рейсов;
  • Оформление дополнительных услуг.

Требования:

  • Иметь хорошие коммуникационные навыки;
  • Владеть английским языком (от intermediate и выше)

Наши контакты:

067 -208-30-54, 067-322-96-23

Ссылка на вакансию на work.ua

13 січня 2020 vakansii

Системный администратор

Краткое описание компании

SIM-Networks Ukraine (бренд немецкого В2В провайдера ИТ-инфраструктур и облачных сервисов Netversor GmbH). Мы проектируем и создаем современные инфраструктурные решения в наших дата-центрах для клиентов по всему миру.

Наш сайт: https://www.sim-networks.com/

Присылайте свои резюме на электронную почту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

0442772610

11 грудня 2019 vakansii Запрошуємо в дружну команду випускника старших курсів кафедри психології і педагогіки, який бачить своє подальше покликання в ролі педагога, коуча, бізнес-тренера

Детальніше
5 грудня 2019 vakansii

Вакансії від компанії Procter & Gamble

Internships (3-6th year students):

 Traineeships (3-6th year students & 12 months after graduation):

Full-time jobs:

3 грудня 2019 vakansii

Робота на канікулах для студентів 2-5 курсу і випускників

2 грудня 2019 vakansii

Викладач англійської мови

28 листопада 2019 vakansii

1. Junior Copywriter

https://jobs.dou.ua/companies/cleveroad/vacancies/106729/ 

2. Junior Project Manager
https://jobs.dou.ua/companies/cleveroad/vacancies/109176/

Краткое описание компании:

Cleveroad специализируется в разработке Web и Mobile решений. Компания имеет нишевую экспертизу в областях Real Estate, Banking, Healthcare, Farming, Logistics, Entertainment. Является одной из наиболее динамично развивающихся украинских medium size компаний в своей отрасли. Наши клиенты — стартапы, предприниматели из стран западной Европы, Северной Америки и Австралии.

Наш сайт : https://www.cleveroad.com/

Фейсбук : https://www.facebook.com/cleveroadinc/

Инстаграм : https://www.instagram.com/cleveroadinc/

7 листопада 2019 vakansii

Помічник маркетолога

23 жовтня 2019 vakansii

Вакансії від Together Networks

23 жовтня 2019 vakansii

Вакансія від Noosphere

23 жовтня 2019

Вакансія від IT компанії

21 жовтня 2019 vakansii

Вакансії від Bergx2 GmbH (Dnipro)

7 жовтня 2019 vakansii

Вакансії від компанії Procter & Gamble

2 жовтня 2019

Оператор інтернет магазину

Детальніше
12 вересня 2019

Агент з бронювання авіаквитків в компанію Turkish Airlines

Детальніше

Спеціаліст з обслуговування клієнтів Lifecell

Детальніше
12 вересня 2019

Детальніше
12 вересня 2019

Викладач англійської мови

Детальніше
2 вересня 2019

Аналітик з обробки статистичних даних

Детальніше

Експерт ринку

Детальніше
16 серпня 2019

Юрисконсульт (помічник юриста) (вакансія)

Детальніше
8 червня 2019

Помічник менеджера з закупівлі (вакансія)

Детальніше
24 квітня 2019

uni

PHP програміст (вакансія)

Детальніше
18 березня 2019 vakansii

Вакансії від компанії Procter & Gamble

4 березня 2019 vakansii

Торгово-виробнича компанія "Щедро" - виробник ТМ "Щедро", "Оллі", "Запорізький" запрошує у свою команду Трейд-маркетинг менеджера

Детальніше

7 лютого 2019 vakansii

Вакансія від ЩЕДРО

22 січня 2019

MorEC

В міжнародній школі англійської мови Mortimer English Club відкрито вакансію "Викладач англійської мови".

Детальніше

21 січня 2019

vakansii

Вакансія від Servers.com
18 січня 2019 vakansii

Вакансії від компанії Procter & Gamble

10 грудня 2018 bisf

Адміністративний менеджер (відділ маркетингу)

Детальніше


16 листопада 2018 pani maas

Pani-Maas Company пропонує вакансії:

- інженера-електроніка
детальніше

- офіс-менеджера зі знанням англійської
детальніше

- викладача англійської
детальніше

24 жовтня 2018 yr

Український аутсорсинговий контактний центр Simply Contact запрошує до своєї команди Продавців-консультантів в телефонному режимі бренда косметики Yves Rocher!

Детальніше
22 жовтня 2018 вв

Академія мов «БІГ БЕН» пропонує вакансіі викладачів англійської мови

Детальніше
12 жовтня 2018 Алеф Корпорація «Алеф» у зв'язку з активним розширенням запрошує на роботу активних, енергійних людей бажаючих розвиватися в сфері бізнес-планування
Детальніше
1 жовтня 2018 home

Агентство Нерухомості HomeDevelopment запрошує в команду активных, цілеспрямованих та комунікабельних майбутніх фахівців, які бажають побудувати кар`єру в сфері нерухомості

Детальніше
5 вересня 2018 P & G Вакансії від компанії Procter & Gamble
Детальніше
19 липня 2018

i top

Запрошуємо SMM — фахівця до нашої креативної команди!
Детальніше
4 липня 2018 mlicia Конкурсний набір кандидатів на службу до податкової міліції
Детальніше
2 липня 2018 faina Вакансія від ТОВ "ФАЇНА"
25 червня 2018

i top

IT компанія ITop Media запрошує в команду оператора call-центру з мінімальним досвідом!
Надсилайте резюме на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або звертайтесь за телефоном 0677115646 Яна
Детальніше
21 червня 2018

vba

Торговельно-Виробнича група «ВБА» запрошує молодих фахівців на посаду МАРКЕТОЛОГА
Детальніше
7 червня 2018 Глобинський м`ясокомбінат запрошує на посаду Бренд-менеджера Детальніше
30 травня 2018

visk

Компанія "ВІСК" (Дніпро)пропонує вакансії для фахівців зі знанням іноземних мов (рівень advanced):
  • англійська мова
  • китайська мова
  • турецька мова
Детальніше
29 травня 2018

top

Креативна Компанія «ТОП» пропонує вакансії:
18 травня 2018 comfy logo Вакансія від COMFY
Детальніше
14 травня 2018

apk

Вакансія від АПК-ІНВЕСТ

Детальніше
11 травня 2018

km

Вакансія від Виробничої компанії ПАТ«Керамет»:
економіст у віддід ЗЕД
Детальніше
7 травня 2018

itop

Вакансії від IT компанії ITop Media:
Web-розробник,
Спеціаліст по контекстній рекламі, PPC-manager,
Менеджер з продажу.
Детальніше
25 квітня 2018

call center

Вакансії від Call Center Home Credit
Детальніше
4 квітня 2018

apk

Інформаційно-аналітичне агентство «АПК-Інформ» - лідер ринку інформаційних послуг у сільськогосподарській тематиці в країнах СНД оголошує прийом співробітників в інформаційну службу

Детальніше
28 березня 2018

peop

Дитячому центру «ЛАВКА ЧУДЕС» потрібні на роботу співробітники.

Детальніше
26 березня 2018

apriorit

Вакансія E-mail маркетолог
Детальніше

Плакат
5 лютого 2018

perinatal

Державному лікувальному закладу потрібен на роботу статистик.
Детальніше
18 січня 2018

cs

Пропозиції від Clockwise Software
Детальніше
9 січня 2018

pb

Оголошується кoнкурc на вакансію "Фахівець з технології бухгалтерського обліку ДО ".
Детальніше
27 грудня 2017

shturm

Пропозиції від Психологічної служби дитячо-юніцького центру Штурм

Детальніше

7 грудня 2017

logo

Дніпропетровський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України запрошує на роботу:

Детальніше

30 листопада 2017

APK

Вакансії від Інформаційно-аналітичного агентства «АПК-Інформ»
Детальніше
14 листопада 2017

privat

Вакансії від Приватбанку:
Фахівець з верифікації,
Оператор контакт-центру зі стягнення проблемної заборгованості,
Оператор контакт-центру (вхідна лінія),
Оператор контакт-центру (вихвдна лінія),
Менеджер з підбору персоналу
Детальніше
10 листопада 2017

privat

Вакансія від Приватбанку
Детальніше
8 листопада 2017

intext

Компанія «ІнТекст» (www.intext.ua), лідер рінку перекладацьких послуг в Україні, запрощує до співробітництва менеджера проектів
Детальніше

31 жовтня
2017

Компанія Simply Contact — аутсорсинговий контактний центр з досвідом роботи на міжнародному ринку! Вакансія — «Оператор call-center зі знанням німецької мови».
24 жовтня 2017

logomonopack

Виробнича компанія «МоноПак» шукає секретаря зі знанням англійської мови
Детальніше
19 жовтня 2017

zerno

В компаніії - виробнику продуктів харчування Дніпропетровський комбінат харчових концентратів «Золоте зерно» відкрито вакансію Маркетолога.
Детальніше
12 жовтня 2018

gb

GlobalBilgi запрошує прийняти участь в конкурсі на посаду: " Фахівець з бронювання авіаквитків "Turkish Airlines"
Детальніше
10 жовтня 2017 Пропозиції вакансій від торговельно-будівельного супермаркету "OLDI" Детальніше
9 жовтня 2017 Procter&Gamble в Україні пропонує студентам та випускникам низку можливостей для працевлаштування. Детальніше
5 жовиня 2017

agrotek

Компанія "Агротек" запрошує на посаду Менеджер зовнішньо-економічної діяльності
Детальніше
12 вересня 2017

m-rad

Менеджер з продажу у м. Дніпрі
Детальніше

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57