Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Вакансії

10.10.2023 vakansii

Нова пошта — лідер експрес-доставки в Україні. Наша команда постійно зростає, і зараз ми шукаємо: «Аналітика цифрових продуктів»

? дистанційна робота

? за результатами співбесіди

? повна зайнятість

Вид зайнятості: повна зайнятість

Контактна особа: Прилатова Ольга +380678474035

Ми пропонуємо:

  • «білу» заробітну плату, оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження;
  • медичне страхування;
  • дружній колектив;
  • можливість кар'єрного зростання.

Основні обов’язки:

  • Налаштування Google Analytics (звіти, події, конверсії), Google Tag Manager (змінні, тригери, теги), Hotjar (опитування).
  • Робота з даними Google Analytics напряму та в BigQuery шляхом SQL-запитів (звіти, вигрузки, автоматизація).
  • Створення зведених таблиць в Google Sheets (Microsoft Excel) та презентацій в Google Slides (Microsoft PowerPoint).
  • Розробка динамічних дашбордів в Google Data Studio та Tableau Desktop для основних показників цифрових продуктів компанії.
  • Аналіз поведінки користувачів, формування гіпотез щодо зміни поведінки, формування висновків та рекомендацій на підставі даних.
  • Аналіз ключових показників цифрових продуктів компанії, формування рекомендацій щодо їх оптимізації та покращення.
  • Аналіз динаміки показників цифрових продуктів компанії (тренди, відхилення, аномалії) та формування гіпотез.

Вимоги до кандидата:

  • Розуміння показників інтернет сайтів та мобільних застосунків (MAU, CR, ROMI, LTV, ARPU, CSI, NPS та інше).
  • Розуміння термінів «клієнтський досвід», «юзабіліті», «лінії тренду», «апроксимація», «left join», «heatmap», «A/B-тестування».
  • Досвід роботи з Google Analytics 4 (підключення та налаштування, події та конверсії, експорт даних в BigQuery, measurement protocol).
  • Досвід роботи з BigQuery (датасети, таблиці, SQL-запити, автоматизація, ролі та доступи).
  • Досвід роботи з GTM (підключення та налаштування, змінні, тригери, теги, доступи).
  • Досвід роботи з Hotjar (підключення та налаштування, аналіз поведінки, створення опитувань).
  • Досвід роботи з Google Data Studio та Tableau Desktop, або аналогічних продуктах.
  • Вільне володіння Google Sheets (Microsoft Excel) та Google Slides (Microsoft PowerPoint).
10.10.2023

IT-спеціаліст 

Салтівський м’ясокомбінат вже понад 15 років займається виробництвом ковбасної і м’ясної продукції. Довіра наших клієнтів, привела нас в топ-10 національних виробників України!

Кожен день ми намагаємося бути кращими для Вас.

У зв’язку з розширенням запрошуємо в нашу команду: IT-спеціаліста на власному авто

Ідеальний кандидат для нас:

  • Грамотність в усному та письмовому мовленні;
  • Організованість та уважність до деталей;
  • Відповідальність;
  • Робота в режимі багатозадачності;
  • Комунікабельність;
  • Впевнений користувач ПК;
  • Базові знання Excel, Google Таблиць буде перевагою;
  • Дотримання термінів.

Ваші основні завдання:

  • Обслуговування мережі та налаштування;
  • Обслуговуання та налаштування відеонагляду;
  • Налаштування охороних систем;
  • Обслуговування та налаштування торговельного обладання POS, банківські термінали та ком’ютери.

Що ми пропонуємо:

  • стабільну і своєчасну заробітну плату, виплата 2 рази на місяць
  • графік роботи — 5/2, з 09:00 до 18:00.
  • навчання і дружній колектив!
  • Знижку на нашу продукцію).

Телефонуйте за номером 050−409−76−06, ми чекаємо саме на Вас, та до зустрічі на співбесіді.

10.10.2023 vakansii

Інженер-програміст

Опис вакансії

«Укрпошта» — національний оператор поштового зв’язку, надійний та відповідальний роботодавець.Сьогодні команда «Укрпошти» — це фахівці, які руйнують стереотипи, щоденно працюють над підвищенням ефективності логістичних процесів, вдосконаленням якості сервісу та зручності для Клієнта. Команда, яка завжди готова до нових викликів та виконання важливих місій!Саме зараз ми шукаємо Інженера-програміста.

Основні обов`язки:

  • Адмініструвати ОС Windows XP, 7, 10
  • Діагностувати офісне обладнання, обслуговувати настільні комп’ютери
  • Встановлювати системне та офісне програмне забезпечення
  • Будувати і розвивати фіксовану та WiFi комп’ютерні мережі
  • Працювати із CRM-системами

Успішний кандидат відповідає наступним вимогам:

  • Вища або професійно-технічна освіта
  • Професійні знання і досвід роботи з OC Windows
  • вміння швидко знаходити інформацію для розв’язання робочих питань
  • уважність і відповідальність

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвивається
  • Стабільну заробітну плату
  • Премію за виконання планових показників
  • Навчання та професійний розвиток
  • Можливості кар'єрного зростання

Юлія Ничипорчук 050-160-14-50; 067-400-41-34; 050-160-27-76

Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Незакінчена вища освіта.

09.10.2023

Контент-менеджер в український бренд класичного жіночого одягу

? дистанційна робота

? 12 000 – 15 600 грн

? повна зайнятість

Natali Bolgar — перший український бренд класичного жіночого одягу із власним виробництвом у місті Одеса.

З 1997 року, вже 26 років, ми створюємо розумний та функціональний базовий гардероб високої якості за раціональною ціною.

Сьогодні у нас успішно працюють 10 брендових магазинів у великих містах України та інтернет-магазин.

Natali Bolgar — учасник сезонних показів на Trade Mark Defile у рамках Ukrainian Fashion Week та неодноразовий лауреат премії «Вибір країни».

Місія Компанії: формувати, підвищувати та зберігати культуру естетичного, професійного зовнішнього вигляду у дівчат та жінок світу

Більше про наш продукт:

https://natalibolgar.com/ua/

https://www.instagram.com/natalibolgar/

https://www.facebook.com/NataliBolgar

https://www.pinterest.com/natalibolgar/

Для посилення нашої Місії запрошуємо Контент-менеджера для роботи з сайтом компанії

Шукаємо кандидата на віддалену роботу! Місто та країна Вашого знаходження не має різниці! Якщо Одеса, то буде просто плюсом для введення Вас в посаду!

Від вас очікуємо:

  • Досвід роботи з адмінкою сайту (буде перевагою знання Bitrix24); • знання HTML, CSS, Photoshop;
  • Аналітичний склад розуму, технічна грамотність, посидючість, уважність, уміння працювати у команді;
  • Грамотне володіння українською мовою; Потрібно буде робити:
  • Заповнення карток товару;
  • Наповнення сайту візуальним та текстовим контентом;
  • Вивантаження фото товарів у номенклатуру нашої внутрішньої системи ERP;
  • Оформлення сторінок сайту, написання HTML-коду для оформлення банерів та іншої інформації на сайті;
  • Робота з аналітикою клікабельності на сторінках сайту;

Ми пропонуємо вам:

  • Роботу у системній, стабільній компанії з впевненими позиціями на ринку;
  • ЗП: 12 000 — 15 600 грн. / міс.;
  • Графік роботи: ПН — ПТ з 09:00 до 18:00;
  • Знижки на стильний одяг від нашого бренду;
  • Можливість зростати особистісно та професійно у системній компанії з впевненими позиціями на ринку;

Надсилайте Ваше резюме, пишіть у Telegram/Viber: Єлизавета 0684019794 для запису на співбесіду.

6.10.2023 vakansii

Менеджер діджитал комунікацій

? як віддалено, так і в офісі

? договірна, за результатами співбесіди

?гнучкий графік

Хто ми?

БТУ-ЦЕНТР — український виробник мікробних біопрепаратів для сільського господарства, один із 25% найбільших виробників біопрепаратів у світі, найбільший виробник та експортер таких препаратів в Україні.

БТУ-ЦЕНТР — це 24 роки досвіду, понад 500 працівників у групі компаній, власне виробництво та науково-дослідний центр Інститут прикладної біотехнології.

БТУ-ЦЕНТР — команда, яка створює інноваційні технології, на базі мікроорганізмів, що здатні допомогти виростити екологічно чистий продукт і зберегти високу врожайність. Ми віримо, що за біологізованим землеробством майбутнє та створюємо ту реальність, в якій хочемо жити.

Наше виробництво знаходиться в м. Ладижин, Вінницька область.

Центральний офіс розташований у с. Софіївська Борщагівка, Київська область.

БТУ-ЦЕНТР має представництво у Німеччині.

Більше інформації про нас за посиланнями:https://btu-center.com/; https://btu-center.de/

Також ми присутні у Facebook: https://www.facebook.com/1btucenter та LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/btu-center/mycompany/

У нашому мега-динамічному відділі маркетингу працює понад 15 талановитих фахівців та фахівчинь.

Запрошуємо і Вас до нашої команди маркетингу — ставайте одним з нас і працюйте з українським hi-tech продуктом вже зараз :)

Терміново пиши нам, якщо це про тебе:

▪️Маєш досвід в сфері SMM від 1 року і завжди в курсі останніх трендів маркетингу та соціальних мереж;

▪️Розумієш важливість соціальних соцмережах у сьогоденні / бізнесі та погоджуєшся з висловом CONTENT IS KING;

▪️Твої здібності у копірайтингу та створенні візуального контенту викликають WOW емоції;

▪️Маєш суперсилу писати про складне простими словами;

Вимоги:

▪️Впевнене володіння графічними та відео (бажано) редакторами і готовність самостійно готувати візуальний контент для соцмереж та інших діджитал каналів комунікації;

▪️Розуміння алгоритмів Facebook, Instagram, зокрема вміння працювати в рекламних кабінетах;

Soft skills:

▪️Структурованість мислення та системність у роботі;

▪️Креативність і комунікабельність;

Основні завдання:

▪️Розвивати бренд та продукти компанії БТУ-ЦЕНТР у online середовищі;

▪️Займатись веденням корпоративних сторінок в Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok;

▪️Cтворювати контент та формувати контент план;

Ми пропонуємо:

▪️робота в безпечному, із укриттям, центральному офісі с. Софіївська Борщагівка, ЖК Софія

▪️можливість працювати у себе на кухні, адже в компанії гнучкий графік із можливістю роботи як віддалено, так і в офісі;

▪️можливість створювати круті проєкти, якими можна пишатися;

▪️у нас немає рамок для фантазії, а є тільки дедалайни;

▪️конкурентну заробітну плату (за результатами співбесіди) вчасно і без затримок: ставка+премія, річні бонуси

▪️сучасний ноутбук, який підтримує усі круті програми для реалізації ваших ідей;

▪️медичне страхування після 6 міс. роботи в компанії;

▪️безкоштовна участь у корпоративних навчальних програмах;

▪️English Speaking Club;

▪️можливість придбати продукти компанії зі знижкою 30%.

04.10.2023

Головний спеціаліст з інформаційних технологій

Опис вакансії

Суд — орган, що здійснює правосуддя у порядку, встановленому процесуальним законом. Ленінський районний суд м. Дніпра — є судом першої інстанції і розглядає справи, віднесені процесуальним законом до його підсудності: цивільні, кримінальні, адміністративні справи, а також справи про адміністративні правопорушення у випадках та порядку передбачених процесуальним законом (ЦПК України, КПК України, КАС України та КУАП). Працівники суду створюють належні умови діяльності суду для ефективного виконання суддями покладених на них повноважень щодо здійснення правосуддя

Вимоги:

  • Вища освіта відповідного професійного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста чи магістра або вища юридична освіта з освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста чи магістра, вільне володіння державною мовою.
  • Цифрова грамотність, досягнення результатів, аналітичні здібності

Умови роботи: повна зайнятість, 5- денний робочий тиждень

Обов’язки:

  • В межах наданих технічних можливостей організовує впровадження в роботі суду комп’ютерних технологій: встановлення комп’ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, супровід комп’ютерних програм автоматизованої системи передачі судових рішень в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру судових рішень, адміністрування локальної комп’ютерної мережі;
  • надає практичну та методичну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп’ютерної техніки, периферійного обладнання, оргтехніки та програмного забезпечення, що знаходиться на балансі суду;
  • забезпечує приймання та відправлення електронної пошти, що надходить на офіційну електронну адресу суду та інше.

Максим 056-720-94-02, 056-720-94-00, 099-158-28-84

Повна зайнятість. Також готові взяти студента. Вища освіта.

10.06.2023 vakansii

Нова пошта — лідер експрес-доставки в Україні. Наша команда постійно зростає, і зараз ми шукаємо: «Менеджер з просування»

Вид зайнятості: повна зайнятість

Контактна особа: Прилатова Ольга +380678474035

Ми пропонуємо:

  • «білу» заробітну плату, оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження;
  • медичне страхування;
  • дружній колектив;
  • можливість кар'єрного зростання.

Основні обов’язки:

  • Створення та супровід рекламних кампаній для сайтів та мобільних додатків у Google, Facebook, Instagram, тощо.
  • Аудит та оцінка ефективності працюючих рекламних кампаній, пошук шляхів оптимізації.
  • Аналіз ключових показників ефективності РК та формування рекомендацій щодо їх покращення.
  • Створення рекламних стратегій, медіа-планів, звітів, прогнозів, розрахунків бюджету.
  • Налаштування цілей та конверсій (в рекламних кабінетах), написання інструкцій для IT.
  • Створення задач для підрядників та контроль їх виконання.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи з MCC Google Ads, Facebook (Meta) Business Manager, Google Tag Manager.
  • Вміння налаштовувати ключові та мінус-слова, бюджети, ставки, таргетинг, аудиторії, цілі, конверсії, ретаргетинг, тощо.
  • Розуміння термінів «Quality Score», «канібалізація трафіку», «релевантність», «ремаркетинг», «конверсія», «воронка продажу», «A/B-тестування».
  • Розуміння принципів та відмінностей рекламних компаній за типами (контекстна, медійна, брендова, лідген, тощо).
  • Розуміння принципів основних рекламних моделей (CPC, CPM, CPA, CPL, тощо).
  • Вільне володіння Google Sheets (Microsoft Excel) та Google Slides (Microsoft PowerPoint).
  • Володіння мовами: українська — вільно, англійська — середній рівень або вище.

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52