Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Центр консалтингу

Приєднуйтесь у соціальних мережах!


Характерною рисою інформаційного суспільства є безперервна освіта. Вона мислиться як поетапний та довічний процес, який забезпечує постійне поповнення і розширення знань у людей різного віку. Цілі безперервної освіти полягають в укріпленні здібностей людини адаптуватися до перетворень в економіці, професійному житті, культурі та суспільстві.

Створення Центру консалтингу Університету імені Альфреда Нобеля є результатом співпраці з представниками бізнесу, студентами-випускниками різних форм навчання та слухачами курсів, які у своїй діяльності потребують консалтингової підтримки.

Стратегія роботи Центру консалтингу реалізується за такими напрямами:

  • Консалтингові послуги представникам різних сфер бізнесу
  • Додаткове навчання усіх охочих зростати професійно
  • Організація та проведення корпоративних навчальних програм
  • Формування та підтримка кваліфікації викладацького складу на сучасному світовому рівні відповідно до вимог бізнес-середовища

Місією Центру консалтингу є розвиток і вдосконалення особистісних та професійних навичок фахівців, колективів і компаній.

Метою діяльності Центру консалтингу є надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації в рамках ліцензованого обсягу та організації навчання в системі безперервної професійної освіти молоді та дорослих.

Ми запрошуємо усіх підвищити кваліфікацію за напрямами:

  • Менеджмент і маркетинг
  • Секретар - офіс-менеджер
  • Комп'ютерні системи і технології в управлінні
  • Менеджмент. Управління персоналом
  • Управління розвитком малого та середнього бізнесу
  • Менеджер по веденню операцій з об’єктами нерухомості
  • Психологія управління
  • Бухгалтерський і податковий облік на підприємствах
  • Організація ефективної діяльності на підприємствах
  • Арбітражний керівник
  • Підготовка фахівців фондового ринку

Тематика та актуальність курсів постійно узгоджується з роботодавцями та представниками бізнес-структур.

Центр проводить консалтинг і навчання за короткотерміновими формами з наступної тематики, яка узгоджується з клієнтом і може змінюватись:

  • Фінанси для керівників і нефінaнсових менеджерів
  • Управлінський облік
  • Управління проєктами
  • Відкриття бізнесу. Юридичні ключі
  • Лідерство та управління командою
  • Тайм-менеджмент і принципи делегування
  • Управління продажами
  • Емоційний інтелект
  • Мистецтво переговорів
  • Робота із запереченнями
  • Трудові спори
  • Управління конфліктами
  • Ораторське мистецтво
  • Стрес-менеджмент
  • Навички ефективного ділового спілкування
  • Ефективне проведення співбесіди при прийомі на роботу
  • Тренінг для тренерів
  • Мистецтво та техніка ефективної презентації
  • Ефективний секретар, протокол для секретарів
  • Тренінг особистісного росту
  • Управління персоналом
  • Командоутворення
  • Медіація

Основними формами навчання є семінари-практикуми, тренінги, майстер-класи, вебінари.

Акцент у програмах додаткової освіти ставиться на набуття навичок та умінь, тобто розвиток таких якостей, які допоможуть вирішувати прикладні задачі, що виникають у підприємництві та інших сферах бізнесу .

До викладання на короткострокових формах навчання залучаються представники професорсько-викладацького складу Університету, фахівці Головного управління юстиції в Дніпропетровській області, досвідчені юристи, аудитори, ліцензовані арбітражні керуючі, успішні бізнес-тренери.

Семінар «Організація внутрішньої системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

До уваги суб’єктів первинного фінансового моніторингу!

НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ

Фінансових компаній, Страхових компаній, Ломбардів, Платіжних організацій, інших СПФМ!!!


Університет імені Альфреда Нобеля спільно з

Консалтинговою компанією LLC SMART-ADVICE

запрошують взяти участь у семінарі:

ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ (ВІДМИВАННЮ) ДОХОДІВ, ОДЕРЖАНИХ ЗЛОЧИННИМ ШЛЯХОМ, ФІНАНСУВАННЮ ТЕРОРИЗМУ ТА ФІНАНСУВАННЮ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ

який відбудеться 4-5 лютого 2021р. у м.Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 18

Університет імені Альфреда Нобеля

Цільова аудиторія:

  • відповідальні працівники за проведення фінансового моніторингу небанківських фінансових установ;
  • керівники та працівники підрозділів фінансового моніторингу;
  • керівники небанківських фінансових установ;
  • працівники залучені до питань здійснення фінансового моніторингу.

ПЛАН СЕМІНАРУ

4 лютого 2020 р. (14:00 до 17:15, кава-брейк 15:30 - 15:45)

  1. Визначення нормативно-правової бази для належної організації внутрішньої системи ПВК/ФТ
  2. Заходи що вживаються установою для належної організації внутрішньої системи ПВК/ФТ
  3. Організація процесу надання та розгляду відповідної внутрішньої звітності з питань ПВК/ФТ

5 лютого 2020 р. (14:00 до 17:15, кава-брейк 15:30 -15:45)

  1. Вимоги регулятора до внутрішніх нормативно-правових документів фінансової установи.
  2. Ризик-орієнтований підхід.
  3. Належна перевірка клієнта та посилені заходи з належної перевірки клієнта.
  4. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ

Інструктор: Плахотіна Наталія Сергіївна - засновник консалтингової компанії ТОВ «СМАРТ-ЕДВАЙС»; викладач Національного центру підготовки банківських працівників України. Має досвід роботи в небанківських фінансових установах та банках понад 15 років у сфері фінансового моніторингу, комплаєнс, методології та бізнес-процесів.

Вартість участі одного учасника складає 4 900 гривень, в т.ч. ПДВ.

По завершенню курсу Ви отримаєте методичні матеріали, зворотній зв'язок від спікера з відповідями на всі хвилюючі питання та сертифікат про підвищення кваліфікації!

Попередня реєстрація за посиланням

Тел.: +38 (095) 423-55-67

Маріанна

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Університет імені Альфреда Нобеля

Центр консалтингу, м.Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 18

I корпус, 2 поверх, каб. 206


До уваги фахівців з питань фондового ринку!

Університет імені Альфреда Нобеля запрошує на навчання фахівців з питань фондового ринку з подальшою здачею кваліфікаційного іспиту за такими напрямами:

  • торгівля цінними паперами;
  • депозитарна діяльність;
  • управління активами;
  • головні бухгалтери професійні учасники фондового ринку.

ПОЧАТОК ЗАНЯТЬ:

30.08.2021 р. (повне навчання), 06.09.2021 р. (скорочене навчання),

11.09.2021 р. проведення іспиту

* У зв’язку з встановленими урядом карантинними та протиепідемічними заходами, навчання та атестація (тестування) відбуватиметься в ДИСТАНЦІЙНІЙ формі.

Вартість: повне навчання – 6500 грн; скорочене – 4000 грн; атестація – 2500 грн.

Пишіть нам на електрону адресу: ПІБ осіб, які планують навчатись/складати кваліфікаційний іспит, напрям діяльності та вид програми (повна/скорочена) та очікуйте у відповідь необхідні документи для заповнення!

З нетерпінням чекаємо на Ваші реєстраційні листи!

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Якщо залишились питання, обов’язково телефонуйте:

 тел. (095) 423-55-67

Маріанна


Відповідно до Положення про порядок навчання та атестації фахівців з питань фондового ринку, затвердженого наказом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24 вересня 1996 року №215 (зі змінами), для участі у кваліфікаційному іспиті до Екзаменаційної комісії подаються наступні документи:

ДЛЯ ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТА ВПЕРШЕ:

  • Заява на участь у навчанні/кваліфікаційному іспиті;
  • копія диплома про повну вищу економічну або юридичну освіту освітньо-кваліфікаційного рівня не нижче ніж «спеціаліст» або «магістр» за однією зі спеціальностей, зазначених у пункті 2.5 розділу 2 Положення (якщо диплом виданий на дівоче прізвище додатково надається копія свідоцтва про шлюб) (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія платіжного доручення (копію засвідчувати не потрібно);
  • копія свідоцтва про навчання фахівця з питань фондового ринку за базовою програмою (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія паспорта (1 та 2 сторінка паспорта у формі книжки або лицьового боку паспорта у формі картки) (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит).

ДЛЯ ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ДІЇ СЕРТИФІКАТА:

  • Заява на участь у навчанні/кваліфікаційному іспиті;
  • копія свідоцтва про навчання фахівця з питань фондового ринку за скороченою типовою програмою (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія диплома про повну вищу економічну або юридичну освіту освітньо-кваліфікаційного рівня не нижче ніж «спеціаліст» або «магістр» за однією зі спеціальностей, зазначених у пункті 2.5 розділу 2 Положення (якщо диплом виданий на дівоче прізвище додатково надається копія свідоцтва про шлюб) (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія платіжного доручення;
  • копія паспорта (1 та 2 сторінка паспорта у формі книжки або лицьового боку паспорта у формі картки) (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія трудової книжки у разі працевлаштування за основним місцем роботи (перша сторінка та відомості про роботу за останні три роки) або копія наказу у разі працевлаштування за сумісництвом (копія засвідчується юридичною особою);
  • копія сертифіката, дія якого продовжується (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія ліцензії юридичної особи за відповідним видом професійної діяльності на фондовому ринку, виданої НКЦПФР (копія засвідчується юридичною особою).

УВАГА! Вимоги до документів про вищу освіту не застосовуються до осіб, які мають загальний стаж роботи на фондовому ринку за будь-яким видом професійної діяльності не менше дев’яти років, а саме стаж роботи сертифікованого фахівця за будь-яким видом професійної діяльності у професійного учасника фондового ринку, та/або стаж роботи як керівної посадової особи в Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку та/або Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку, та/або стаж роботи сертифікованого фахівця в саморегулівній організації чи об’єднанні професійних учасників ринку цінних паперів. При цьому додаються копії відповідних сертифікатів та документи, що підтверджують відповідний стаж роботи.

У разі складання кваліфікаційного іспиту КЕРІВНИКОМ юридичної особи  професійного учасника ринку цінних паперів, в т.ч. керівником банку (при наявності досвіду роботи на ринку цінних паперів не менше трьох років):

  • Заява на участь у кваліфікаційному іспиті;
  • копія диплома про повну вищу економічну або юридичну освіту освітньо-кваліфікаційного рівня не нижче ніж «спеціаліст» або «магістр» за однією зі спеціальностей, зазначених у пункті 2.5 розділу 2 Положення (якщо диплом виданий на дівоче прізвище додатково надається копія свідоцтва про шлюб) (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія платіжного доручення;
  • копія паспорта (1 та 2 сторінка паспорта у формі книжки або лицьового боку паспорта у формі картки) (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія трудової книжки у разі працевлаштування за основним місцем роботи (перша сторінка та відомості про роботу за останні три роки) або копія наказу у разі працевлаштування за сумісництвом (копія засвідчується юридичною особою);
  • копія сертифіката за відповідним видом професійної діяльності на фондовому ринку (копія засвідчується особою, яка складає кваліфікаційний іспит);
  • копія ліцензії юридичної особи за відповідним видом професійної діяльності на фондовому ринку, виданої НКЦПФР (копія засвідчується юридичною особою).

УВАГА! Вимоги до документів про вищу освіту не застосовуються до осіб, які мають загальний стаж роботи на фондовому ринку за будь-яким видом професійної діяльності не менше дев’яти років, а саме стаж роботи сертифікованого фахівця за будь-яким видом професійної діяльності у професійного учасника фондового ринку, та/або стаж роботи як керівної посадової особи в Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку та/або Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку, та/або стаж роботи сертифікованого фахівця в саморегулівній організації чи об’єднанні професійних учасників ринку цінних паперів. При цьому додаються копії відповідних сертифікатів та документи, що підтверджують відповідний стаж роботи.


До уваги арбітражних керуючих!

Шановні арбітражні керуючі, а також ті, що мають намір стати арбітражними керуючими!

Університет імені Альфреда Нобеля запрошує Вас на курси підвищення кваліфікації та повне навчання. 

Підвищення кваліфікації:

початок занять з 22 вересня, дистанційно на платформі Zoom, атестація – 24 вересня в Університеті імені Альфреда Нобеля. Вартість – 2000 грн.

Повне навчання: 

початок з 4 жовтня

залік – 2 листопада.

Вартість – 6000 грн.

Реєстрація за телефонами:

(095) 423-55-67

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


До відома осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого!

До відома осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого! 

Початок занять з 1 березня по 1 квітня 2021 року.

Реєстрація за адресою чи за телефонами:

м. Дніпро, Січеславська Набережна, 18

Університет імені Альфреда Нобеля,

Центр консалтингу,

I корпус, 2 поверх, каб. 206

Тел.: (095)423-55-67

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Відкрито набір на нову місячну програму "Управління рієлторською діяльністю"!

Відкрито набір на нову місячну програму "Управління рієлторською діяльністю".

? 5 модулів, 35 тем;

? 23 викладачі з-поміж діючих і практикуючих фахівців у своїй сфері;

? теорія і практика з виїздом на продавані квартири;

? навчання корисно для тих, хто тільки починає діяльність у даній професії, так і для рієлторів з досвідом;

? іспит і отримання документа про проходження навчання в Університеті імені Альфреда Нобеля.


Консультація і запис в групу навчання за телефонами:

(097) 963-93-60 Viber, Telegram
(063) 963-93-60


Тренінг «Важливі психологічні підходи в роботі з дітьми та підлітками»

Автор та ведуча тренінгу – Дон Оксана Миколаївна – практичний психолог, арт-психолог, консультант з методу «Символдрама», автор та ведуча навчальних програм, експерт з області батьківсько-дитячих відносин, член УСП.

Дитинство – це найважливіший період фізіологічного та психоемоційного розвитку людини. Саме в дитинстві закладаються самі важливі якості, які впливають на майбутній розвиток особистості. Особистість формується в процесі активної взаємодії з навколишнім світом, опановуючи соціальний досвід, суспільні цінності. І саме на цій основі складається ставлення до оточуючих та і до самого себе.

Якщо ви бажаєте удосконалювати знання з розвитку дитячої психології, та розвитку особистості, то запрошуємо на тренінг «Психологічні підходи в роботі з дітьми та підлітками».

Участь можуть взяти: педагоги, вихователі, психологів, студенти факультету – психологія, педагогіка, батьки.

Мета тренінгу – розкрити основні поняття про розвиток, спілкування та корекційну роботу з дітьми та підлітками.

На тренінгу Ви зможете:

1. Познайомитись з віковими особливостями розвитку дітей та підлітків.
2. Дізнатись, як батьківсько-дитячі стосунки впливають в майбутньому на розвиток особистості дитини, особливості виховання.
3. Випробувати на собі основні етапи діагностики в роботі з дітьми та підлітками.
4. За допомогою арт-технік довідаєтеся про роботу з дітьми та підлітками (відпрацювання практичних навичок).

Реєстрація участі за телефонами:

(0562) 31-24-63

(067) 191-39-88

(056) 720-71-41, (0562) 31-24-63, (067) 191-39-88

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Наша адреса: м. Дніпро, Січеславська Набережна, 18, Університет імені Альфреда Нобеля, Центр консалтингу, I корпус, 2 поверх, каб. 206, 216.

Школа рієлторів 4.0

Ось і завершилося навчання у Школі рієлторів 4.0., яке відбувалося на базі Університету імені Альфреда Нобеля з ініціативи Дніпровського відділення Спілки фахівців з нерухомого майна України.

Перегорнута ще одна професійна сторінка! Вона була останньою у даному потоці, але не останньою для її учнів. Оскільки кожна людина, яка хоч раз навчалась в школі рієлторів, має унікальну можливість долучитись до цікавих тем в наступному потоці, який стартуватиме вже навесні!

Вітаємо випускників та бажаємо якомога скорішої монетизації всіх здобутих знань та великої клієнтської бази!

Куцеволова Маріанна Віталіївна

Керівник

  • (056) 720-71-41
  • (095) 423-55-67
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Наша адреса:

  • м. Дніпро, Січеславська Набережна, 18, Університет імені Альфреда Нобеля, Центр консалтингу, I корпус, 2 поверх, каб. 206, 216.

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57