Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Рекламний бізнес: майстер-клас з елементами брейнштормінгу

Кафедра міжнародного маркетингу активно залучає до навчального процесу фахівців-практиків, зокрема, у сфері рекламного бізнесу.

Цього року вперше студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг» розпочали вивчати курс "Рекламний бізнес", практичні заняття з якого проводить Ганна Жихарева-Толстік, керівник Міжнародного PR-агентства повного циклу «FABERGE MEDIA».

Під час навчання студенти опановують весь комплекс рекламних послуг: розробку плану рекламної кампанії, створення креативної ідеї, підбір ресурсів для реалізації обраної стратегії та розрахунок бюджету. Так, через практику та власні дослідження студенти краще засвоюють теоретичний матеріал та знайомляться з інструментарієм всіх служб рекламного агентства з повним циклом (як-то виробництво зовнішньої реклами, PR-служба, мобільні додатки, ліфти, неймінг, BTL, outdoor-реклама, дизайн-студія і багато іншого).

9 жовтня 2020 р. в межах дисциплін "Рекламний бізнес" та "Створення і управління власним бізнесом" Ганною Жихаревою-Толстік проведений майстер-клас із вдосконалення практичної майстерності, модератором якого була доц. В.М. Шеченко.

Як коментує сама Ганна: “Це був вебінар з елементами брейнштормінга. Що ми робили? Ми формували концепт участі торгової марки в День міста. Як приклад, я запропонувала розробку кампанії участі торгової марки MacCoffee у Дні Харкова. Це був кейс з життя мого агентства — і мені було дійсно цікава думка студентів, їх ідеї та їх погляд. Можу сказати, що особливо вразила Іванова Яна, яка запропонувала власні "Ідеї копірайтера". Тобто студентка, яка не має реального досвіду, запропонувала настільки креативні й витончені маркетингові ходи, що буквально хотілося аплодувати. Отже, студенти Університету імені Альфреда Нобеля, які обрали професійне спрямування "Маркетинг: Реклама та бізнес комунікації", дійсно мають творчий потенціал.

Хочеться подякувати завідувачу кафедри міжнародного маркетингу професору Ірині Всеволодівні Тараненко за можливість залучати в навчальний процес практиків і виносити на обговорення такі глобальні кейси.”

В курсі «Рекламний бізнес» надалі планується багато практики та командної роботи. Бажаємо всім натхнення і креативних ідей!

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52