Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

VII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю»

VII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю»

25 березня 2016 року на базі кафедри маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля пройшла VII Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю».Партнерами проведення конференції виступили: Університет Чорногорії (Факультет морської справи, Котор), Кіпрський інститут маркетингу (Кіпр), Дніпропетровська міська організація роботодавців (Україна).

Основною метою конференції є залучення до науково-дослідної роботи талановитих студентів, обговорення актуальних проблем маркетингу, а також об'єднання і підтримка молодих фахівців, що вивчають найцікавіші, спірні й проблемні аспекти різних областей економіки. Робота конференції була організована за такими основними напрямами:формування конкурентоспроможності економіки України в умовах глобалізації;проблеми регіонального розвитку та конкурентоспроможність регіонів; економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств та сучасні маркетингові інструменти формування конкурентних переваг.

Захід викликав підвищений інтерес у молодих дослідників не лише Дніпропетровської області та України, але і молодих вчених країн ближнього і далекого закордоння. На участь в конференції було подано 38 заявок з 10 закордонних країн (Росія, Білорусь, Узбекистан, Німеччина, Кіпр, Чорногорія, Словаччина, Боснія і Герцеговина, Польща, Нідерланди), 150 осіб подало заявки з навчальних закладів України.

Прозвучали наступні доповіді гостей і учасників:

  • Евсега Світлана, студентка Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу «Проблемы и перспективы брендинга городов украины». 
  • Волкова Анастасія, студентка Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля «Конкурентоспособность в маркетинге». 
  • Галкін Євген, студент Національного гірничого університету «Enhancing of competitiveness through restoration of synergy between culture and economy». 
  • Євлашевич Єлізавета, студентка Машинобудівного коледжу Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара «Формування конкурентоспроможності інноваційного сектору економіки україни в умовах глобалізації». 
  • Кузнецов Кирило, студент Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки ім. Є. О. Патона «Розвиток гібридних маркетингових каналів комунікації». 
  •  Лось та Девлетшаєва Анастасії, студентки Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки ім. Є. О. Патона «Захист прав споживачів в Україні». 
  • Мельник Андрей, студент Национального горного университета «Фланговая атака в маркетинге». 
  • Сімаганов Артем, студент Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу «Психологічний вплив аромату та дотику на споживача». 
  • Руснак Антон, студент Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля «Online Banking Shop». 
  • Титаренко Єгор, студент Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля «Маркетинг в индустрии развлечений».
  • Фурман Анастасія, студентка Дніпродзержинського комерційного технікуму ДДТУ «Сучасні маркетингові інструменти при формуванні конкурентних переваг біологічно активних добавок» 

та інші.

У обговоренні доповідей і роботі секцій взяли участь запрошені гості й викладачі вишу. За підсумками роботи конференції були виявлені переможці у всіх секціях і нагороджені грамотами.

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52