Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Виїзне інтегроване заняття зі студентами спеціальності «Готельно-ресторанна справа» у готельному комплексі «GOOD ZONE Hotel»

Важко уявити собі більш відверте та, водночас, більш ділове й професійне спілкування менеджера готелю та студентів-новаків, ніж те, яке відбулося у гостинно створеній атмосфері між менеджером Євгеном готельного комплексу «GOOD ZONE Hotel» (Піщанка) та студентами 1 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Університету імені Альфреда Нобеля 5 листопада 2019 року.

Гостинній – тому що готельний комплекс та особисто менеджер Євген Івахненко змогли виділити час та можливості присвятити чотири години свого часу та зорганізувати певні локації комплексу для проведення цілої низки заходів.

Першою у цьому переліку була проведена менеджером екскурсія з метою ознайомлення здобувачів з номерним фондом готелю, територією комплексу та призначенням різних локацій (бізнес-центр, ресторан, бар, басейн, пляж, спортивні майданчики, корти, дитячі майданчики тощо).

Євген Івахненко провів динамічний тренінг-дискусію зі студентами з великого переліку питань, таких як готельне та ресторанне обслуговування, організація заходів, укладення та реалізація розважальної програми, особливості розрахунку KPI, пакети для клієнтів для мотивації гостей на більш довгий строк, ціноутворення.

Велику частину насиченого виїзного заняття було присвячено тому, що називається «Q&A session», тобто можливості ставити будь-які запитання та отримувати відповідь. Всі 44 студенти 1 курсу спеціальності "Готельно-ресторанна справа" виявилися активними та проявили неабиякий інтерес до всього, що стосується їх майбутньої професійної діяльності. Отже, запитували про:

- Роботу персоналу (графік, мотивація, доставка працівників, зовнішній вигляд).

- Можливості стажування студентів (сезон, вік, рівень підготовки: (!) бажання вчитися, профільні знання, готовність спілкуватися з клієнтами, іншомовна підготовка, комунікація).

- Ідеальний день менеджера готельного бізнесу. Євген Артурович пояснює всі дії протягом дня, описує функції менеджменту та їх виконання, звітність, навчання персоналу.

- Особистий шлях до посади директора готелю. Перший крок — стажування за кордоном, помічником бармена. 1,5 місяці до того, коли тебе випустять до людей. "Щоб отримати щось більше, слід дати щось більше". Готовність працювати більше, поза графіком та ін.

- Ситуації: стресові та смішні. Смішні потім)

- Ієрархія менеджменту в готелі.

- Особливості категорії готелю ****.

- Позитивне мислення в готельному бізнесі, готовність до змін, брейнстормінг та готовність до інновацій.

- Чому необхідно починати з читання роману "ГОТЕЛЬ" Артура Хейлі.

Менеджер готелю, готовий ділитися усіма деталями, пояснювати просто й доступно, наводити приклади, називати ціни й відверто ділитися секретами бізнесу – прозора конкуренція вітається – це справжній скарб для наших студентів, які відвідали готельний комплекс "GOOD ZONE Hotel" як приклад успішного бізнесу у секторі, що розвивається і до якого у них лежить серце – Готельно-ресторанна справа.

Надзвичайно важливо для нас – ми прагнемо забезпечити якісну підготовку всім студентам, тому сьогодні говоримо про здобуття практичного досвіду студентами.

Керівники практичного виїзного заняття в готельному комплексі «GOOD ZONE Hotel» – доцент Галина М'ясоїд та доцент Любов Бойко.

Чекаємо вас на заняттях зі спеціальності «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм» на кафедрі міжнародного туризму, готельно-ресторанного бізнесу та мовної підготовки Університету імені Альфреда Нобеля!

Слідкуйте за цікавими подіями для студентів на сторінці кафедри у мережі Facebook https://www.facebook.com/Tourism.UAN

Розповісти

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57